Stram mage??

Alicia

Glad i forumet
Hei jenter [:)]
Jeg lurer bare på om det er slik at dere også noen ganger har en veldig stram mage?? Det føles som om magen blir veldig veldig hard utenpå, og det er litt sånn rart?? Jeg har det litt sånn noen ganger, og spesielt når jeg er slsiten at min mage strammer seg/blir hard. Da kan jeg ta på den og den er stein hard. Flere som har det sånn? hvis jeg er alene om det, skal jeg ta det opp med legen neste gang jeg er der.
Takk for ALLE svar [:D]

Ja, jeg får det sånn hver gang kynnere er på vei. De kommer spesielt når jeg er sliten og/eller trøtt.

Glemte å si at det er bare kroppen som øver seg på fødselen...
Har pratet litt med jordmor om det, de er veldig flinke til å fortelle om sånne ting.

Det er nok kynnere du kjenner! Livmora som "øver" seg til fødselen.[;)]

Har det samme jeg og,har hatt det ganske lenge. Jeg ble sykemeldt pga det. Mine er ganske vonde.[:(][:(]

Sånne har jeg hatt de siste tre ukene også.. Verst når jeg er sliten. Da kan det komme i bølger hele jobbdagen...... [:'(]

Noen ganger begynner jeg å lure på hvorfor jeg får så vondt i øvre del av magen når jeg går tur med hunden eller er ute og handler. Det presser veldig mye på en måte og det blir vanskelig å puste. Kan jo tro at jeg skal straks føde sånn som jeg strever etter å finne igjen "normalen". Noen som vet hva dette er?[8|]

Tusen tusen takk for alle svarene. [:)]
Jeg ble lettet, så jeg skal ikke beskymre meg for det neste gang jeg får en stram mage.[:D] Tusen tusen takk [:)]

ORIGINAL: Irene29

Noen ganger begynner jeg å lure på hvorfor jeg får så vondt i øvre del av magen når jeg går tur med hunden eller er ute og handler. Det presser veldig mye på en måte og det blir vanskelig å puste. Kan jo tro at jeg skal straks føde sånn som jeg strever etter å finne igjen "normalen". Noen som vet hva dette er?[8|]

Det kan ikke bare være kynnere som er litt sterke?? Kankje det varierer på hvor vondt det er?? Jeg vet ikke jeg altså, men jeg bare tenkte at det kanskj ekan være det. Men spørr legen/ jordmor for å være på den sikkre siden!! [:)]
Lykke til så mye [:)]

Det kjennes ut som om babyen presser seg opp... men det kan sikkert være kynnere også som er veldig vonde. Skal snakke med jordmor på fredag. [;)]

Det er kynnere dere prater om alle sammen, men de kan oppleves forskjellig fra gang til gang [;)]

kynnere det vettu[:D]

Heisann!

Nei dette e du nok kje aleine om,har det samme som deg og har blitt fortalt at det skal være kynnere (forbredelser til fødselen vist nok).
Ingenting farlig med det,bare litt ubehagelig til tider!
Lykke til videre :-)

Mvh www.diamantbarna.piczo.com

ORIGINAL: Alicia

Det kan ikke bare være kynnere som er litt sterke?? Kankje det varierer på hvor vondt det er?? Jeg vet ikke jeg altså, men jeg bare tenkte at det kanskj ekan være det. Men spørr legen/ jordmor for å være på den sikkre siden!! [:)]

Har det på samme måte. Jordmora sa te mæ at at det e kynnera, og babyen synes det e ubehagelig, så han strekke på sæ og dytte i livmora. Og det e den ubehagelige "knuten".
Der babyen dytte i livmora...

E så elendig te å forklare, håpe du skjønnte det...

ORIGINAL: gunnmerete

ORIGINAL: Alicia

Har det på samme måte. Jordmora sa te mæ at at det e kynnera, og babyen synes det e ubehagelig, så han strekke på sæ og dytte i livmora. Og det e den ubehagelige "knuten".
Der babyen dytte i livmora...

E så elendig te å forklare, håpe du skjønnte det...

Mener jeg forstår.
Takk for at du tok det opp med jordmor, for jeg glemte å nevne det når jeg nettopp var der. Typisk meg. Satt hele tiden og tenkte.. det var noe mer...[:)]

Det er vel enda mer som tilsier at jeg bør stresse ned som jordmor sa.

Back
Topp