frøken R-80
Drømmer om vårt første barn...
God morgen, jenter!!Nå er det bare en halv time til jeg får se om lille spire har det bra!! Så utrolig spent!! Magefølelsen er god, men har opplevd MA to ganger før, så tør ikke stole helt på den!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk!! Jeg fikk sett en liten spire med et hjerte som slo!! Den nydeligste lyden i hele verden !!Lykke til! Hvor langt på vei?
Var det innvendig eller utvendig ul? Bestiller time til ul i morgen.. Er 7 uker.. 6+3..Tusen takk!! Jeg fikk sett en liten spire med et hjerte som slo!! Den nydeligste lyden i hele verden !!
Er ca 7 uker på vei!! (6+5 i følge ul/7 i følge menstermin). Tilbake igjen i slutten av juli for ny ul!!
Det var innvendig ultralyd! Tror ikke du får sett så mye med utvendig!! Den lille var bare 7,6mm fra hode til hale!! Men helt fantastisk å se at hjertet slo!!Var det innvendig eller utvendig ul? Bestiller time til ul i morgen.. Er 7 uker.. 6+3..
Får du høre hjerte og da ?Det var innvendig ultralyd! Tror ikke du får sett så mye med utvendig!! Den lille var bare 7,6mm fra hode til hale!! Men helt fantastisk å se at hjertet slo!!
Lykke til!!
Ja, lyd og bilde!! Mannen var med, og han filmet det!! Veldig fint minne!! Ble plutselig mer virkelig etter ul!!Får du høre hjerte og da ?
Takk
Tusen takk!! Lykke til med din ul, det blir nok like fantastisk!!Så gøy Gratulerer! Gleder meg til det er min tur, og håper jeg opplever det samme som deg
Hvordan var det å ha mannen .med?Åh, så kjekt!
Jeg og mannen skal på tidlig ultralyd i morgen, er 7+1, Spent selv, god følelse, men alikevel nervøs.
Hvordan var det å ha mannen .med?