Straks på tidlig ultralyd!!!

frøken R-80

Drømmer om vårt første barn...
God morgen, jenter!!:)Nå er det bare en halv time til jeg får se om lille spire har det bra!! Så utrolig spent!! Magefølelsen er god, men har opplevd MA to ganger før, så tør ikke stole helt på den!!

Verdens fineste lyd!! En liten levende spire!:Heartbigred

Lykke til! Hvor langt på vei? :)

Lykke til! Hvor langt på vei? :)
Tusen takk!! Jeg fikk sett en liten spire med et hjerte som slo!! Den nydeligste lyden i hele verden :Heartbigred!!
Er ca 7 uker på vei!! (6+5 i følge ul/7 i følge menstermin). Tilbake igjen i slutten av juli for ny ul!!:D

Tusen takk!! Jeg fikk sett en liten spire med et hjerte som slo!! Den nydeligste lyden i hele verden :Heartbigred!!
Er ca 7 uker på vei!! (6+5 i følge ul/7 i følge menstermin). Tilbake igjen i slutten av juli for ny ul!!:D
Var det innvendig eller utvendig ul? Bestiller time til ul i morgen.. Er 7 uker.. 6+3..

Var det innvendig eller utvendig ul? Bestiller time til ul i morgen.. Er 7 uker.. 6+3..
Det var innvendig ultralyd! Tror ikke du får sett så mye med utvendig!! Den lille var bare 7,6mm fra hode til hale!! Men helt fantastisk å se at hjertet slo!!:):Heartred
Lykke til!!

Aå kult!! Må vel komme meg på en sånn en jeg også snart, er 8+5:)
Godt å høre at alt sto bra til!

Så kjekt :) misunnelig på deg som har vært å sett en frisk spire :)

Så gøy :D Gratulerer! Gleder meg til det er min tur, og håper jeg opplever det samme som deg :D

Så gøy :D Gratulerer! Gleder meg til det er min tur, og håper jeg opplever det samme som deg :D
Tusen takk!! Lykke til med din ul, det blir nok like fantastisk!!:D

Åh, så kjekt!:)
Jeg og mannen skal på tidlig ultralyd i morgen, er 7+1, Spent selv, god følelse, men alikevel nervøs.

Hvordan var det å ha mannen .med?

Det gikk veldig greit det :)
Han tenkte at det kom til å bli kleint, men med en gang vi så den lille *hoppende* klumpen på skjermen, så var det glemt:) Tror ikke han angrer på at han var med, og det var kjekt å ha han med på første møtet :) Neste gang skal han ikke være med siden det er en dag det er litt vanskelig å ordne seg fri på.

Back
Topp