Straks høygravid, kapitulert som gjerdemaler..

Nanna

Betatt av forumet
Nå kjenner jeg redebyggingen begynner å komme for fullt. Men, kroppen har dessverre ikke like stor kapasitet som hodet. Har mange ting som jeg plutselig har fått behov for å ha fikset før fødsel. Kom over et nydelig ektepar som tar på seg småjobber, så nå får stakittgjerdet sine to siste strøk og alle vinduene blir vasket ;) En blikkenslager fikser litt småplukk, men mannen er satt igang med lillesøsters rom.
Jeg tenker å prøve å vaske rundt inne selv, og fikse siste småting til babyen.
Flere som har hodet i høygir??

Hodet er stressa som et uvær ja... Leiligheta er sagt opp, må være ute 31 august. Huset er ikkje ferdig endå, mangler bad og strøm... Sånn det ser ut nett for øyeblikket, blir det kjelleren til svigers noen dager med flyttelass 4 forskjellige steder pga plassmangel. Så eg krysser berre fingrene for at babyen faktisk har ei seng å komme til når han blir født... :)

Tenker på "alt" som skal gjøres hele tiden, særlig når jeg våkner på natten! Slitsomt! Mens i dag har jeg ikke gjort noen ting, og det har vært ganske deilig faktisk! Jeg veeet jo at det meste er i orden, venter på en pakke med sengetøy til sengen- forhåpentligvis kommer den snart så jeg kan ordne litt på rommet til den lille. Når det er sagt kommer jeg ikke til å gjøre så altfor mye der inne, siden hun faktisk skal sove på rom med oss i begynnelsen;)

Jeg er ikke i det moduset i det hele tatt men kanskje det er fordi jeg fortsatt er på ferie :p har veldig lite og har ikke kjøpt noe, vet at jeg får arve endel og at jeg får mye gaver ved fødselen. Så det er ikke så mye som skal gjøres :)

Back
Topp