Straks fredag og.....

Lykkelig :)

Betatt av forumet
feriedag sammen m sambo og dattra :) + at det er meldt strålende pent vær. Må vel ut å lufte kulemagen og nyte været :) hvordan starter helga deres?

Det hørtes herlig ut :)
Her blir det litt baking og forberedelse til vi skal bort i bursdag på lørdag :)

Så koselig! Helgen starter med jobb på fredag, etterfulgt av mat og kakebaking på lørdag og feiring av tullemor sin 2 års dag på søndag 

Jeg skal på ost og vinkveld i morgen, får vel kjøpe meg en mosell eller no :-D

Nå er guttungen i barnehagen og står brødene i ovn.
Skal ut å handle så snart brødene er ferdig. Har begynt med ukesmeny, så nå handles det bare en gang i uka.
Skal ikke gjøre så mye i dag, rydde og vaske litt i huset kanskje...

Ost og vinkveld hørtes herlig ut!!! Kjenner at jeg savner det litt...ikke akkurat vin, men ostene og skravling med gode venner 

Høres deilig ut. Det er planen min for i morgen =)
Jeg fikk sove til kl 10 idag. Snuppa er hjemme fra bhg sånn at jeg kan kose meg litt med henne før jeg skal på senvakt. Så skal jeg ta helg, gleder meg

Å det hørtes koselig ut:) selv jeg er faktisk i litt fredagsfølelse. Starter helga med å ikke gjøre noe:p er grillfest/lavofest på jobben i kveld, så har tenkt meg dit:)

Helga går med til jobbing for meg. Jobber seinvakt i dag, tidlig i morgen og sein på søndag. Ellers må jeg vaske alt tøyet vi har fått låne etter broren min sine barn.

Back
Topp