Straffekonk!

Vand

Forumet er livet
Jeg husker tilbake til da jeg var lita og spilte håndball.... Da brukte vi å avslutte med straffekonk og det var SÅ moro! [:D]

Men hvordan fungerer det? Sikkert samme straffekonk som fotball[;)]

Skyte på mål - hvis du scorer mål - gå bak i "køen"

Hvis du bommer, er du ute da eller går du i mål?
[8|][8|][8|]

ORIGINAL: Tjukkaaa

Var ikke det slik? at den som bommer må stå i mål?

men da blir man jo aldri ferdig? Går ikke keeperen og stiller seg bak og får skyte han også? [8|] Og da blir man jo aldri ferdig?

Eller eller?

ORIGINAL: Vand

ORIGINAL: Tjukkaaa

Var ikke det slik? at den som bommer må stå i mål?

men da blir man jo aldri ferdig? Går ikke keeperen og stiller seg bak og får skyte han også? [8|] Og da blir man jo aldri ferdig?

Eller eller?

Nei vet ikke... er målet å ha en vinner på slutten på en måte`? Ser for meg at med den ovennevnte metoden så blir det litt sånn: straffekonk de siste 5 min (eller noe slikt)...

hehe...

man skyter, bommer man setter man seg ned og venter til en står igjen[:)]

eller så kan du da universet, starte på vingen skyte der i fra... se hvem som klarer å komme seg lengst uten å bomme... altså først ving, så sideback, så midtback osv...

ORIGINAL: chrichri

hehe...

man skyer, bommer man setter man seg ned og venter til en står igjen[:)]

eller så kan du da universe, starte på vingen skyte deri fra... se hvem som klarer å komme seg lengst uten å bomme... altså først ving, så sideback, så midtback osv...

Lister meg stille ut igjen.. For dette skjønte jeg ikke noe av[8D]

ORIGINAL: ..christine..

hehe...

man skyer, bommer man setter man seg ned og venter til en står igjen[:)]

eller så kan du da universe, starte på vingen skyte deri fra... se hvem som klarer å komme seg lengst uten å bomme... altså først ving, så sideback, så midtback osv...

Lister meg stille ut igjen.. For dette skjønte jeg ikke noe av[8D]

var jo en del skrivefiel der også da[:-] så skjønner du ble litt usikker da[;)]

hehe...

man skyter, bommer man setter man seg ned og venter til en står igjen[:)]

eller så kan du da universet, starte på vingen skyte der i fra... se hvem som klarer å komme seg lengst uten å bomme... altså først ving, så sideback, så midtback osv...

Ja, det gjorde vi på treningene da vi ble større - faktisk på damenivå også! [;)]

Men jeg mener vi gikk i mål dersom vi bommet...

Jaja, da får vi se om vi prøver straffekonk neste gang........... [;)]

Back
Topp