Str

• Trådstarter Trådstarter jc
  • Opprettet Opprettet

jc

Gift med forumet
Hvilken str bruker barna nå?

Her rukes 68 i bodyer, men 62 i bukser. Lang rygg og korte bein klompen min :)
Har også noe i 74 i bruk, men de er arvet av storebror så sikkert krympa litt.

Vi har pakket vekk 62 nå,så hun bruker nå 68 mest. Har brukt litt 74,men det er klær kjøpt i Spania som er litt mindre i str.

74 og 80!!!! Noe arv fra storebror i 86passer i kroppen. Men litt lange armer og bein :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Nå bruker vi 62, men passer fortsatt noe tøy i 56. Har også noen sommer bodyer i 68 hun bruker.

Bruker mest 62, noe av det er blitt for smått så når vi kommer hjem til helgen må vi pakke opp i str 68...

74 og 80!!!! Noe arv fra storebror i 86passer i kroppen. Men litt lange armer og bein :-)

Stor gutt da:)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Stor gutt da:)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
Ingen tvil pn det ;)

68 begynner å bli veldig knapt, egentlig for lite så nå er det 74 som gjelder. Men får meg ikke til å pakke vekk babyklærne :(

hmm, trodde også min var veldig stor, men der vel ganske så gjennomsnittlig når jeg ser på deres størrelser ;)
Men han er i alle fall tjukk :p skikkelige valker på armer og bein :-)

Knøtt var over 67cm ved4mnd så vi kan bruke det meste i 68 men også endel i 74:) vokser litt for fort synes jeg..søte søte 56klærne er på vei til kottet inntil videre..

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Jeg kjøpte nye bukser på Cubus i str 62, men de er jo aaalt for store! Nytt tøy i str 62 er stort, så skal det passe nå må jeg nok kjøpe 56. Men det varierer jo så fælt fra butikk til butikk også. Så da er det vel 56 hun bruker da.. Men også noe i 62.. Har ikke blitt helt klok på det der enda..:)

Nå har vi tatt frem alt i 68 og pakket bort 62. :)

74, men han passer også 68 :)

Back
Topp