Str på mammabukser

småtrollene

Elsker forumet
Nå strammer det fælt i buksene mine, vurderer å gå over til mammabukser. Gidder ikke joggebukse denne gangen :D
Men hvordan er str i mammabukser i forhold til vanlige bukser? Jeg bruker normalt 36, burde jeg kjøpe 38 da, eller holde meg til 36?

tror str er vanlige:-) men jeg kjøpte vel en str større en hva jeg brukte så den passet en stund:-) men det er jo som alt annet tøy, noe er smått i str og noe er stort.. så er lurt å prøve:-)

<3 venter gull nr 2 sept 2013 <3

Må nesten bestille over nette, inge klesbutikker her i nærheten ;)
Hmm, kanskje jeg må ta en 38 da, redd den skal bli stor.. Men, jeg skal vel å bli stor etterhvert :)

Jeg leste en plass at i første trimester kan en bruke samme størrelse, og i 2 og 3 kan en gå opp 1-2 størrelser :)

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app

jeg kjøpte et par bukser på hm her om dagen :) str 38.. og føler nå at di kanskje var litt store. men da har jeg litt å gå på :P

jeg klarer heller ikke å gå i de buksene jeg pleide til vanlig :P så har gått over til haremsbuksene mine :P men vurderer snart å skaffe med noen gravidbukser siden jeg egentlig ikke liker å gå i kose/joggeklær hele tiden:P

Før jeg ble gravid holdt jeg på å slanke meg/trene på muskler istedet for flesket ;) så jeg har målt cm fast på forskjellige deler av kroppen, og når jeg måler nå ift før jeg ble gravid så er omkretsen over rompa 5 cm mindre :-O
mens nedre del av magen er 5 cm større, så ikke rart at buksene strammer :P haha

Får man mammabukser i store størrelser?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp