Str på bag vs. vognpose

Arya31

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2016
Altså, jeg er helt grønn på dette så jeg må bare spørre. Vognen jeg har kjøpt har en bag på 75 cm, noe som er ganske medium så vidt jeg har forstått. Har bestemt meg for vognpose som jeg var på vei til å klikke med meg hjem, men så at lengden på den er 105 cm lang. Kan den ikke brukes til vognen? Må jeg finne en pose som er mer tilpasset i størrelse?

Jeg er ikke helt sikker på dette, men de måler jo når posen er helt utstrekt. Min pose er 96 uten forlengerdelen (da er den 120), og passer fint i min bag på 79cm. Litt ekstra stoff i begge endene er det jo.

Jeg er ikke helt sikker på dette, men de måler jo når posen er helt utstrekt. Min pose er 96 uten forlengerdelen (da er den 120), og passer fint i min bag på 79cm. Litt ekstra stoff i begge endene er det jo.

Jeg tenker også det skal gå fint. Ser også at de posene som er hører til vognen jeg har kjøpt, er 100 cm i lengden.. 5 cm er ikke så mye ekstra da.

Bilstol posene er mindre og passer perfekt i en vognbag. Vi brukte dundyne da siden vi brukte posen i bilstolen.

Back
Topp