Str på ammebh og topper?

Sol_82

Forelsket i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Hadde jo vært greit å kjøpe inn litt, men i hvilken str?

Lest anbefalinger om å vente i forhold til en ikke vet hvor store brystene blir... Kanskje greit å kjøpe en bh og ta resten etter fødsel??

Vil helst ha alt i orden før fødsel jeg for ser for meg at å gå på shopping ikke er det første jeg har lyst til... Men må en så må en :-)

Kan være lurt å vente til etter rundt/etter fødselen for å se hvor store puppene blir, men ikke kjøp for mange da heller for hos noen blir de rask mindre igjen også ;) Det er store individuelle forskjeller, så det nytter ikke å lese på nett om hvor mange str andre måtte opp ;p Jeg har kjøpt tre stykker fra ebay, med beregning at puppene blir ca som forrige gang - ellers må jeg ut på shopping ;)

Hm...lurer på om jeg kanskje venter da. Umulig å vite og man vet jo verken hvordan omkretsen eller cuppen kommer til å bli.

Forrige gang hadde jeg en ammeBH før fødsel, så resten kjøpte etter. :) Måtte bytte størrelse opp 2-3 ganger første 3 mnd :D

Jeg kommer til å kjøpe meg 1 løsere type ammebh, i en str større enn jeg har nå. Som jeg kan ha de første dagene. Er også greit med sånn bandeau synes jeg, i starten, før man kommer seg ut på shopping. De første dagene har man gjerne enda mer spreng, og de vil være mye større da :)

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg har kjøpt ammebh nå. Rekner med den vil passe uansett. Har noen ekstra hakk å gå på bak i tilegg kan jeg kjøpe sånn forlenger eller hva jeg skal si hvis den blir for stram. Av erfaring tidligere har det gått greit å kjøpe ammebh før, har dermed valgt å gjør det nå og. Vet av tidligere erfaring at puppene er størst de første vekene og så føler jeg de blir litt mindre etterhvert.

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

De myke spileløse kommer i S, M, L type str, og det følger med forlenger. Hva med å kjøpe inn sånne først, så mer str-spesifikke etterhvert når melka har stabilisert seg?
Jeg hadde mange fra carriwell og elsket de! Syns de ga like god (eller dårlig om du vil :p) støtte som de dyre fra elle mcpherson etc. Carriwell har og praktiske str :)

Sendt fra min iPhøøøne

De myke spileløse kommer i S, M, L type str, og det følger med forlenger. Hva med å kjøpe inn sånne først, så mer str-spesifikke etterhvert når melka har stabilisert seg?
Jeg hadde mange fra carriwell og elsket de! Syns de ga like god (eller dårlig om du vil :p) støtte som de dyre fra elle mcpherson etc. Carriwell har og praktiske str :)

Sendt fra min iPhøøøne
Høres ikke så dumt ut!

Back
Topp