Str i vintersko?!

spiren2

Forumet er livet
Septemberlykke 2015
Blir aldri helt klok jeg når det gjelder sko og str til de små [8D] haha
Men hvilken str har dere gått for i vinterskoa? Har dere vintersko som det er plass til tykke ullsokker i?!
Eller er vinterskoa dere har kjøpt så varme at tykk ullsokk ikke trengs?

*Må ut å handle vintersko til henne nå i de nærmeste dager, men jeg blir aldri helt klok* hehe [8D]

Vi har kjøpt støvletter som er plass til halvtykke ullsokker i.
Men både ecco og kavat støvlettene er gode og varme uten ullsokk [:)]

vi har str. 23, og de er så gode at det ikke trengs ullsokker.
Men str e jo forskjellig fra barn til barn [;)]
Kan du ikke ta med deg Leah i skobutikken også får du de ansatte til å hjelpe deg? 
Det bruker jeg og gjøre[:)]

Mine barn må ha ullsokk i unasett hvor god og varm skoen er, de er alltid kalde på føttene uansett nesten. Emma bruker 21 og 22.

Syns damene i skobutikkene rundt her vi bor er superdårlig på service [&:] De har jo ikke peiling på barneføtter ...

her har vi vintersko i str 23, god plass til ullsokker. Kjøpte i str 22 i høst, men de ble for trange.

signe har strl 24, da er d plass til lesta(=ullsokker[;)]).

Har kjøt så hun får plass til en god sokk ja.
Kjøte i str 24 og hun bruker 23 i tøfler og der har hun også litt plass, men ikke nok plass til en ullsokk, så da ble det 24 i vintersko.

Vinterskoene er str. 24, og da får vi plass til en tynn ullsokk.
Det blir feil å kjøpe de for store også, så jeg beregnet ikke så veldig mye mer enn anbefalt - for det å ta på de for store sko er like skadelig som for små.

Har kjøpt str 24 til mini snuppa her i huset, er ull inni skoen og hun har plass til ekstra ull sokker. [:)]

bruker 23 til molly som har smal liten,... fot og 24 til lotta som har veldig brei fot

Vi har vintersko i str 23,
Noen andre i str 22, og støvler med föri 22 eller 23..

Det er plass til tykke strikkesokker i alle:)

Jeg hadde Amalie med meg når vi kjøpte, men om du ikke skal ha henne med deg, så ville jeg satt henne med en fot med tykk sokk og en uten på ett ark, og tegner rundt,( mens hun står)
og tatt med arket til butikken, for og måle på sålene, men så lenge du vet at hun ikke har høy rist, eller noe annet med føttene skal det vel ikke være noe probl. og kjøpe sko uten ungen, de kan vel i verstefall byttes om det er feil str. [:)]

Lykke til med skovalget[:D]

vi har disse, er SUPER fornøyd..
Amalie klarer ta de på selv, barnehagen har og skrytt over hvor lette de er og få på, borrelåsen kan strammes helt om hun ikke har tykke sokker oppi, og de har ekstra "slitasje" gummi på tuppen av foten [:)] Ta en kikk på de!

Emma har 24 i vinterskoene nå..

Back
Topp