str i klær??

cathrine2

Gift med forumet
hvilken størrelse kjøper dere i klærne til de små? [8|]jeg kjøper 74 til jonas, selv om han fint kunne brukt 68 og...[:)] men de vokser jo så fort. å klær i 74 er jo egentlig ikke så stor heller..

Vi bruker også 68 nå, men jeg kommer til å kjøpe 74 framover. Han er jo alt 66 cm og da er det ikke lenge 68 holder. Som jeg skrev på en annen tråd, er det jo også så forskjell på merkene. Noen er store og andre små i størrelse.[:)]

Vegar bruker 68 nå, har gjort det en god stund, og har noe i 74, så det er det vi kjøper nå også..

Tuva bruker både 68 og 74 nå. Men som sagt her så er det forskjell på merkene - cubus sine klær f.eks er ganske store.

Liam Isac bruker 68 nå og har gjort det en god stund. Han har arvet mye i 74, så jeg tror ikke jeg trenger å kjøpe særlig i den størrelsen.

Her går det i 68 for det meste. Pakka vekk det siste i 62 igår, og fekk ein oversikt over ka eg har i 74 og 80. Fant ut at eg har 3 rosa kjoler.... hm.... heldigvis hadde den eine fortsatt lappen på, så eg skal prøve å bytte den!
Men det er sant som nokon seier, det går jammen fort mellom kvar størrelse! [:D] Fekk ei "Bamse"-jakke når ho var fødd i str. 68. Tenkte då at jammen er det lenge til den passar! he..... no er den snart for lita, og ganske tjukk er den også, så tviler på at eg får brukt den i det heile tatt no i sommar-varmen....

vi bruker mest 74 i bodyer men resten av klærne passer 68 men har kjøpt inn en del 80 også de vokser jo veldig fort.

Vi bruker noe i 62 (begynner å bli knapt) og noe i 68. Helt utrolig hvor stor variasjon det kan være fra merke til merke (Butikk til butikk).......Trodde det var cm det gikk på jeg? Og så vidt jeg vet så er 62 cm 62 cm???? [:)]
Uansett, fort vokser de. Det er nesten litt trist. Har så lyst å baby Stine LENGE!! Samtidig så har jeg lyst at hun skal begynne å prate....vi blir aldri fornøyd....

Har enda bodyer i str 50/56 [:D]
Men det meste nå er i 62/68.
68 er enda litt stort.

her i gården bruker vi str. 74 . kjøper str. 80 når vi handler inn nå...de våkser seg fort store ja...vi fikk nesten ikke brukt str.62 og 68 vi...:(

Talina bruker for det meste klær i str.74 nå hun[;)]

vi bruker 68 i klær nå,men blir 74 klær vi handler nå ja...

Alle sommerklærne Lene har er i 68, men hvis jeg skal kle henne for litt kaldere dager, bruker vi 74.

Som ei av dere skrev, det er ikke stor forskjell på størrelsene...

Back
Topp