Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
hvilken størrelse kjøper dere i klærne til de små? [8|]jeg kjøper 74 til jonas, selv om han fint kunne brukt 68 og...[:)] men de vokser jo så fort. å klær i 74 er jo egentlig ikke så stor heller..
Vi bruker også 68 nå, men jeg kommer til å kjøpe 74 framover. Han er jo alt 66 cm og da er det ikke lenge 68 holder. Som jeg skrev på en annen tråd, er det jo også så forskjell på merkene. Noen er store og andre små i størrelse.[:)]
Her går det i 68 for det meste. Pakka vekk det siste i 62 igår, og fekk ein oversikt over ka eg har i 74 og 80. Fant ut at eg har 3 rosa kjoler.... hm.... heldigvis hadde den eine fortsatt lappen på, så eg skal prøve å bytte den!
Men det er sant som nokon seier, det går jammen fort mellom kvar størrelse! [:D] Fekk ei "Bamse"-jakke når ho var fødd i str. 68. Tenkte då at jammen er det lenge til den passar! he..... no er den snart for lita, og ganske tjukk er den også, så tviler på at eg får brukt den i det heile tatt no i sommar-varmen....
Vi bruker noe i 62 (begynner å bli knapt) og noe i 68. Helt utrolig hvor stor variasjon det kan være fra merke til merke (Butikk til butikk).......Trodde det var cm det gikk på jeg? Og så vidt jeg vet så er 62 cm 62 cm???? [:)]
Uansett, fort vokser de. Det er nesten litt trist. Har så lyst å baby Stine LENGE!! Samtidig så har jeg lyst at hun skal begynne å prate....vi blir aldri fornøyd....