Str i klær og alder?

Frk Spent

Mai 2014 mamma :)
Mailykke <3
Synes gutten vår vokser som ugress og må bare spørre hvilken str dere babyer bruker og hvor gamle er de?

:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vesla er 2 mnd +10 dager.
Hun bruker 62 (2-4mnd) nå, men tipper at innen to uker må vi gå over på 68, pga lengden hennes.

Her er snuppa 2 mnd og 4 dager. Hun bruker 62. Men syntes det er stor forskjell på de ulike 62 klærne. Noen er store i str og noen er små.

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Lillegutt er 7 uker og str 62 er akkurat passe i lengden i pysjamaser og bodyer. Bukser og gensere er litt for lange og må brettes opp. Synes det er helt utrolig å måtte finne frem str 68 innen et par uker..

Veldig stor forskjell på klærne,ja. Også har vi noen plagg som er sydd så smal åpning til hodet og hendene, det er fryktelig irriterende :p

Han er 7 uker imorgen, og bruker str.56 og begynt litt med 62. Var 57cm lang forrige uke, og har vokst i overkant av en cm i uka...

Frøken fryd er 2 mndr og 4 dager. Hun bruker 62:-)

Her er hun 8 uker, og bruker 62 i body og strømpebukse i hvertfall. Buksene går litt om hverandre i 56 og 62, og jakker i 56. Men det er stooor forskjell på 62 og 62 og da, spesielt på alt det som er arvet og godt utvasket.

Bruker 56 tenker jeg. Noe i 62 passer nok, men de har jeg ikke funnet frem enda.
Hadde på han en nattdrakt i natt i 50, og den var plutselig blitt veeeeldig liten ;-) De vokser så fort!! Er forresten 6 uker på torsdag :-)ImageUploadedByBV Forum1404846931.636517.jpg

Min er 11 uker nå på torsdag. Reflex bodyene i 62 pakker jeg vekk nå, de er jo kjempe små i str!! Så str 68 har jeg brukt i noen uker nå. Men kan enda bruke noen få plagg i 62. Cubus sine klær er store og gode. Har faktisk en cubus-body i 56 som enda passer! :-) det irriterer meg egentlig at butikkene har så forskjellige størrelser! str 62 burde jo passe til barnet er 62 cm! Trist å pakke vekk de søte plagga allerede...

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Hvilken bleiestørrelse bruker babyene deres?
Vi begynte på nr3 i dag, kunne begynt for en uke siden, men jeg ville bruke opp de siste 2er bleiene.
Plutselig var det GOD plass i bleia igjen:)

2 måneder + 6 dager og str 62 er perfekt:) i forrige uke var han 59 cm lang.

Sent from my iPad using BV Forum

Vi begynte på nr3 i dag, kunne begynt for en uke siden, men jeg ville bruke opp de siste 2er bleiene.
Bruker str 3 i Libero, har gjort det siden lillegutt var 5 uker. Fikk en pappeske med str 3 i Pampers som er bittelitt større i størrelsene, prøver dem om en uke eller to :) Men med gutt er det godt å ha litt større bleier.

Her er det fortsatt god plass i 2'er bleia.

Sent from my iPad using BV Forum

Her er han 9uker i dag! :) bruker str 62 i klær og 3 i bleier.

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Lillemann er 12 uker te torsdag :D Så her bruker vi 62 :) Men vil nok snart gå opp til 68 i bodyer så det ikke blir for trangt :)

I bleier har vi nettopp startet med str 4, da butikken rett over veien ikke hadde str 3... Vi har hatt 3 uhell med str 4, men snart så passer den sikkert perfekt for syntes str 3 ble litt trangt for han nå :)

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Snuppa er 11 uker, og bruker fortsatt noe stort og elastisk i 56, mest i den spesielle størrelsen 60, og pysjer i str. 62. Vi hadde så mye i 56, men det har vært for varmt til å bruke det...

Vi begynte med bleiestørrelse 3 for flere uker siden. Str. 2 var blitt trang og altfor kort i ryggen, ble ofte bæsj oppetter ryggen... men samtidig var hun ikke tykk nok i lårene til å hindre noen små tisse-ulykker i str. 3 først. Men nå passer den supert.

Lille er snart 6 uker og bruker str. 50. Lurer på å snart prøve litt i større størrelse, men størrelsene er så forskjellige.. Noen av bodyene i 50 er jo alt for store, mens andre sitter perfekt. og han kan fortsatt bruke bukse i strl. 44... Rare greier

Vi bruker fortsatt bleiestrl. 1.

Han var en liten krabat da kan kom til verden, men vokser seg til!

blir 10 uker på torsdag. vi har akkurat gått over til 62. buksene er enda litt for lange :P

så noen over her skrev at Relax sine klær er små i str, og jeg er helt enig!
hadde jo sotert i poser, så når en str begynner å bli liten og må pakkes bort, tar jeg frem posen med neste str å legger i skapet. har 2 pysjer fra relax, som er så små at jeg bare satte en strek over "62" og skrev "56", før jeg pakket de bort igjen.

Back
Topp