Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kan ikke regner i alder, har ei på 5 som har brukt 128 i enkelte klær siden hun var 4 år.
Hun er nå 120 cm.
Kan forsåvidt ikke regne det i cm da noen merker er helt ute å kjøre på størrelser. Strømpebukser er ekstrem på dette, 122 i strømpebukse er alt for lite til jenta mi på 120 cm.
OI :O hehe, hvor lang er hun? Og tung?Sofie har brukt 122/128 fra hun var 4 år da, er 5 nå og passer 128 akkurat, har begyt på 134/140 i strømpebukser. Så de der alders-koblingene betyr lite for meg :
Sent from my iPhone using BV Forum
Det varierar sikkert, men begge mine ungar følger cm ganske greit. Begge er litt høgare enn "centimeteralderen" på klærne då. Jenta mi på 6 1/2 år er ca 124 cm og brukar no omtrent berre str 128. Guten min på 8 1/2 år er ca 136 cm og brukar str 140. Det kjem nok mykje an både på merke, kva for ein type plagg det er og kroppsfasongen til barnet.
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
OI :O hehe, hvor lang er hun? Og tung?
Min snart 5 åring bruker 110 i bukser og 116 i gensere, men buksene i 110 henger på han, så de må strammes inn i livet![]()
Hun er vel nesten 130 tror jeg. Er en stund siden siste kontroll nå så vet ikke hva hun veier. Hun er lang i alle fall, gjerne et hode høyere enn barn som er like gamle (eller året eldre).
Sent from my iPhone using BV Forum