str 110

Annicken

Forumet er livet
hvor mange år er str 110 ?

ingen ? fikk masse harley klær til han av pappa nå se du ;P hehehe.    bare nyskjerrig på hvor mange år str er ;P   ja pappan min er harley eier ;P =) og

hehe =) takk =)=)   godt slike klær alltid er samme da ;P  sorte med logo lissom ;P =)=)
da får de støve ned i skapet i noen år ;P (han hadde kjøpt pga de va på salg ) - skal si skal si, slinke pappan min som hater å shoppe klær, har vært på salg =)=)

ORIGINAL: fairy

Snill pappa da![:D]

Ja, sånne klær går jo ikke av moten, de er som regel de samme.[;)]

ja han er super ;P

nei sant ja, også må han jo kjøpe det, for han vet jo at jeg ikke kjøper det ;P;P hehehehehehe....

men han er så glad vet du.. jeg er ene barn, så endelig fikk jeg en gutt... hehehe.. så nå får jeg lov å være jente da ;P heheheh siden nå har beste far en gutt han endelig kan kjøpe harley til ;P hehehehehe

de klærne er vanligvis sviiiiinn dyre... men de var svin billige, og ekte =)=)   så det blir som bestefar , som barnebarn ;P;P

ORIGINAL: 2*barnsmor*23

Det er 5 år![:)] 

Gutten min driver og skal hoppe i 110 snart![;)][;)]

ojoj tiden flyr =)=)   er liksom så rart, før var str 44 for stort, syns det bare er noen dager siden, og nå går det i 86 ;P

så er vel ikke lenge til han er i str 110 min heller ;P

ORIGINAL: Annicken

ojoj tiden flyr =)=)   er liksom så rart, før var str 44 for stort, syns det bare er noen dager siden, og nå går det i 86 ;P

Syns ikke det er lenge siden han brukte 86!![8D][:)] Og nå er lillesøster stor nok til de klærne..Crazy![&:][8D][;)]

jente mi på 4 år brukte 110 i sommer, nå er hun 116.
Mulig barnet får brukt klærne fortere enn du aner.[;)]

ORIGINAL: Annicken

Syns ikke det er lenge siden han brukte 86!![8D][:)] Og nå er lillesøster stor nok til de klærne..Crazy![&:][8D][;)]

hehe ja.... hjelpes.. uff snufs.. vil ha baby igjen, en til, men da tar det bare ett par minutter så har jeg to store barn =)=)
hihi..... (vi skal ikke ha baby enda altså - vente litt - så ikke noen lurer) =)=)

ORIGINAL: suprAnirac

jente mi på 4 år brukte 110 i sommer, nå er hun 116.
Mulig barnet får brukt klærne fortere enn du aner.[;)]

hihi ja er nettopp det.. poff så er de så store =)=)

åååå så heldig da...det er jo bare driiittøffe klær...snille pappaen til annicken [:D]

Back
Topp