Strøyk oppkjøring:(

*Frk.Rødhette*

Elsker forumet
Hadde oppkjøring i dag, og det gjekk så dårlig som det kan gå. Alt eg gjorde var feil. Hodeverken var selvfølgelig på plass, og eg blei bare meir og meir irritert. Hormon tårene kom når sensor sa eg ikkje var god nok.. Så no må eg fortsetta og øvelseskjøra og prøva på nytt om ein måndes tid... Sjukt irriterandes, veit eg kan mykje mykje betre. Og eg har ikkje råd til og fortsetta med lappen meeir jo:(

Æ strauk også på mi første oppkjøring førr ganske nøyaktig to år sia. Juli e en drittmnd. og kjør opp i me alle turistan ooooveralt! Vent tell litt uti september så e d mye mindre trafikk, og dermed mye enklar. Og fram tell da får du også mulighet tell å øvelseskjør masse, på d andre skal d skje! [:)]
Tåran mine trilla og når han sa at æ ikke bestod, og æ va ikke hormonell engang [8|]

Huff, det var ikke så gode nyheter, og disse hormonene spiller vel inn de også. Jeg håper du får til å øvelseskjøre litt til og ta testen en gang til, så skal jeg krysse både fingre og tær for at du får det til!

ORIGINAL: rita.

Huff, det var ikke så gode nyheter, og disse hormonene spiller vel inn de også. Jeg håper du får til å øvelseskjøre litt til og ta testen en gang til, så skal jeg krysse både fingre og tær for at du får det til!

Strøyk også første gangen! [:@] Jeg var så nervøs at det ødela alt for meg... helt grusomt! Fikk ny oppkjøring 3 uker senere og da gikk det helt strålende! Øvelseskjør så mye du kan frem til neste oppkjøring. Neste gang står du med glans! [:D]

Back
Topp