Strømregning hver måned..?!

stepdaddy

Andre møte med forumet
Hei og hopp!

Har nettopp fått en strømregning på to måneder, som tilsvarer 1580 kroner. Synes dette var uhorvelig mye, men spør dere andre allikevel: hvor mye kommer regningene deres på?
PS: Har leilighet! (meg, kvinne + 2-åring ;) )

Okay, da ligger vi kanskje ikke så langt unna..
Har du hus eller leilighet?
Mange i boligen?

vi har leilighet på 88kvm, vi har mellom 15-1800 annen hver mnd. vi er 3

Vi har rekke hus på 135 m2 over 3 plan.
Får også regning hver 2. mnd. Pleier å være på ca 1500 

ca 1500 annvær mnd her..
2 voksne
hus

Vi hadde Hafslund, da fikk vi gjerne 4000 kr annenhver måned.. Bytte til Norgesenergi, regninga halvert.

Takk for svar[:)]

Vi har en leilighet på ca 75 kvadratmeter, har vannbåren varme (som huseier betaler for).
Så da skal vi, ifølge Lyse, betale 1500 på to måneder, på kun lys og andre elektriske apparater.. Jeg synes dette er drøyt dyrt..

Har hus, og denne mnd hadde vi 2000 kr.

Forstår det ikke.. Ca 1000 kroner var nettleie, rundt 500 i strøm..
Gjerne på tide å bytte strømleverandør da..?

Mye nei.... I fjor fikk vi regning på 1500 kr hver måned i hele vinterhalvåret, vi bor på 75 (!!!!) KVM.... [:-] Er 2 voksne og 1 barn.

Så langt i år har den høyeste regning på en måned vært 950 kr.

Ja nettleia MÅ du betale uansett, den er alltid høyere enn selve strømforbruket! [;)]

ORIGINAL: stepdaddy

Takk for svar[:)]

Vi har en leilighet på ca 75 kvadratmeter, har vannbåren varme (som huseier betaler for).
Så da skal vi, ifølge Lyse, betale 1500 på to måneder, på kun lys og andre elektriske apparater.. Jeg synes dette er drøyt dyrt..

Vi leier også med vannbåren varme som huseier betaler, har ca 65kvm og betaler også rundtom 1500kr annenhver mnd (vi er to voksne + en 1 åring). Tror det er ganske normalt.

Vi har vannbåren varme. Benytter oss av elektriske apparater og lys. Stort hus!! Ca 1000 kr mnd

Da jeg eide leilighet på 75 kvdm så hadde jeg ca 1000,- i mnd. Men da benyttet jeg strøm som varme.

Synes du hadde dyr strøm....

Bor i borettslag. Flyttet inn 1 oktober og fikk stromregning for 1 uke siden og den var paa BARE 235 kr. Vannbaaren varme er inkludert i leien. Det er fellesavmaaling i blokken.

ORIGINAL: *April*

Mye nei.... I fjor fikk vi regning på 1500 kr hver måned i hele vinterhalvåret, vi bor på 75 (!!!!) KVM.... [:-] Er 2 voksne og 1 barn.

Så langt i år har den høyeste regning på en måned vært 950 kr.

Men vil betaler ikke for varme..

Har et hus på 90kvm, over 2 plan. Regningen ligger vanlivis på 1200-1500kr... Er en leilighet i kjelleren, hun som bor der bruker ca.1/3 av strømmen. Så egentlig mellom 800-1000kr.

Stort hus, 3 personer. Har Lyse. De siste mnd har regningen vært på hver mnd fra 400-600 kr [:)]

her har jeg tatt som avtalegiro etter mye tull med posten som aldri kommer i rett. får ca 1000-1800 i mnd, leier hus og vi er 3 stk, snart 4. bor i kalde nord hvor det er mellom 10-35 kan også være noen dager 40 minus ute.

ORIGINAL: stepdaddy

Okay, da ligger vi kanskje ikke så langt unna..
Har du hus eller leilighet?
Mange i boligen?

leilighet, ca 85kvm. er meg og sønnen min bare

Back
Topp