Strømpebukser

CAHG

Betatt av forumet
Noen som kan anbefale noen strømpebukser? :hilarious:

De eneste jeg finner glir ned eller er for korte i livet. Går stort sett i kjoler hjemme, så trenger sårt noen tips om noen som fungerer:angelic:

Åå dette leiter jeg også etter! Har samme problem, enten er de alt for stramme eller for løse :Heartpink

Sist svangerskap likte jeg godt lindex sine, men foreløpig er magen for liten til at jeg syns de sitter bra. Til vanlig liker jeg godt noen fra HM med ganske god hold-in, og foreløpig er det de jeg bruker, men merker jo at de strammer litt mer enn ønsket nå.

Liker heller ikke HM sine.. Tror jeg kjøpte de jeg var fornøyd med på Lindex forrige svangerskap. Må nok prøve der igjen.

Sniker…
Vil også bare stemme i for Lindex sine gravidstrømpebukser. Satt veldig godt og var behagelig. Jeg gikk opp en str., men det er fordi jeg til vanlig kan ikke fordra ting som strammer på magen og kan ikke si at det akkurat ble bedre under graviditeten :hungry:

Jeg kjøpte to-pack på Lindex, syns de sitter bra. For gravide. Jeg har ganske stor mage som tredjegangsgravid, fikk det veldig tidlig.

Jeg er på leting etter de samme. Hadde en pakke med hm gravid hold in størrelse xl fra forrige svangerskap, men de strammet så mye i strikken øverst på magen at jeg måtte klippe i strikken for å orke å gå med dem. (Og jeg er størrelse m/l i bukser til vanlig…)

Jeg har brukt vanlige Decoy strømpebukser (uten hold in) hittil, og de har funket fint hittil, men spørs jo hvordan de funker nå som magen bare blir større. Heldigvis går vi jo mot sommer, og jeg bruker aldri strømpebukser på sommeren, så håper jeg slipper det problemet nå :smiley-ashamed004 Ellers skal jeg teste ut Lindex sine:)

Last edited:
Tusen takk for tips! Har klart å bruke favorittstrømpebuksa mi fra Hunkemoller til no, men no ruller til og med den helt ned og er altfor stram, så da blir det en tur til Lindex neste helg! :)

Back
Topp