Strømpebukser!

Lykkeår2016

Gift med forumet
Aprillykke 2016
Hvor kjøper dere strømpebukser som gir magen plass og sitter godt? Må kjøpe til helgas julebord :)

Jeg kjøpte på H&M, satt greit og med god plass til magen. Følte de var litt små i størrelsen, kjøpte L siden jeg er såpass lang, men de var helst litt små så burde hatt XL.

Har og kjøpt på HM, satt greit på men har ikke hatt på meg sånn ordentlig enda.

H&M i byen jeg bor har verken strømpebukser til gravide eller bukser til gravide :( andre butikker som har? :)

Har kjøpt både tynne og tykke på hm, husker ikke hvilken størrelse jeg har kjøpt i tynne. De var helt Ok ;)

Lindex har også strømpebukser til gravide

H&M i byen jeg bor har verken strømpebukser til gravide eller bukser til gravide :( andre butikker som har? :)
Kanskje få de til å bestille fra en annen HM eller bestille på nett?
Bør rekke det til helgen hvis du bestiller i morgen!?
Jeg er fornøyd med HM sine og syns de holder godt!

Er det noen som har kommet over strømpebukser i ull til gravide? De jeg har sett på nett er så himla dyre.

Lindex har strømpebukser til gravide,selv om de ikke selger annet gravidtøy!:)

Kan bruke vanlige men mye strech i og :) men det er sikkert ikkje så mangen tynne da. Men eg kjøpte tynn på europris ein gang dei var tom på Kiwi. Dei var veldig "slappe " sikkert for gammle folk:p dei passer sikkert :)

Back
Topp