Hvor kjøper dere strømpebukser som gir magen plass og sitter godt? Må kjøpe til helgas julebord 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du Lindex i byen som selger gravidklær?H&M i byen jeg bor har verken strømpebukser til gravide eller bukser til gravideandre butikker som har?
![]()
Kanskje få de til å bestille fra en annen HM eller bestille på nett?H&M i byen jeg bor har verken strømpebukser til gravide eller bukser til gravideandre butikker som har?
![]()
Lindex har også strømpebukser til gravide
I oslo er det bare to lindex som selger gravidklær ifølge dem selv, men strømpebukser har de uansett på de fleste lindex rundt om i byen.Litt usikker på om Lindex her selger gravid klær, men jeg kan jo sjekke det ut![]()
Lindex har strømpebukser til gravide,selv om de ikke selger annet gravidtøy!H&M i byen jeg bor har verken strømpebukser til gravide eller bukser til gravideandre butikker som har?
![]()
De har det på H&MEr det noen som har kommet over strømpebukser i ull til gravide? De jeg har sett på nett er så himla dyre.
De har det på H&M![]()
Er det noen som har kommet over strømpebukser i ull til gravide? De jeg har sett på nett er så himla dyre.
Er det vanlig strømpebukse eller gravid?Jeg kan bruke dem fra Cubus, går opp til puppene![]()
I ull till gravida ? Takk før tipsDe har det på H&M![]()