Strømpebukser

Vesla85

Gift med forumet
Hvor kjøper dere strømpebukser (med el uten fot), til ungene hen?

Mener at jeg testa ut ganske mange i fjor, og de jeg faktisk likte best, var europris sine! (Med og uten fot..). Billige var de også!
Så lurer på å ta turen til europris idag, å begynne å hamstre inn litt [:D]

Her er det bare Name-It. Synes de er de beste på min unge, de blir ikke skakke i ræva etter kort tid, men holder seg faktisk i 2 sesonger med godt bruk. [:D]

Jeg liker best Melton og Polarn o pyret sine [:)]

H&M stort sett[;)] Kjøper også Janus ull-strømpebukser og stilongs.

Spar kjøp eller nameit. Hennes og maurits sine er gode de 5 første gangene, men så blir de slakke i ræva.

Har ikkje prøvd europris sine

jeg har brukt litt diverse frem til nå. h&m, cubus, spar kjøp e.l.
men nå med nytt barnehageår og en gutt som er litt større blir det nok å kjøpe longs/strømpebukse i ull og bomull uten fot. janus er jeg fornøyd med hvertfall, har ikke prøvd så mye annet.

Ja jeg kjøper uten fot til hun på 3 år. Så mye mer praktisk! Både at hun kan vokse litt i de, og at de slipper å skifte strømpebukse når hun blir våt på beina [:)]

bruker janus ullongs, uten ben.

Jeg kjøper på Lindex, KappAhl, HM, pierre robert, melton og Name It.. Bruker dem for det meste som tilbehør til kjoler. Bruker vanlig ullstillongs om vinteren under buksene. veldig fornøyd med janus og pierre robert

Liker best Europris og.. Eh... Hva heter de nå igjen.. Pierre et eller annet? 

Jeg er veldig fornøyd med NameIt, Polarn O.Pyret og faktisk H&M sine.
I tillegg er ullstrømpisene fra Joha veldig gode!

Jeg elsker strømpebuksene til Safa med formsydd fot [:)]
Men blir nok mest longs nå når han går i barnehage... Kjøpt noen Tom og Trine ull-longs..

ORIGINAL: Hælledussan

Jeg kjøper på Lindex, KappAhl, HM, pierre robert, melton og Name It.. Bruker dem for det meste som tilbehør til kjoler. Bruker vanlig ullstillongs om vinteren under buksene. veldig fornøyd med janus og pierre robert

Samme her! Men føler de har sluttet med å selge pierre robert sitt ulltøy til barn? Finner det aldri i butikkene lenger! Noen andre plasser man kan få tak i?

sparkjøp sitt ulltøy er jeg også fornøyd med[:)]

NameIt er en klar favoritt pga. passform og farger her i huset.
Men nå når det blir kaldere blir det selvsagt ull, da mest sannsynligvis Janus.

Frøkna bruker mye kjole, og må jo da prøve å finne noe litt festlig, men varmt i ull til henne...Noen tips?

Vi bruker MP på Jenny, hun er lang og slank så de passer best på henne. 

ORIGINAL: Skravlemor

bruker janus ullongs, uten ben.

ORIGINAL: ~D@isigeD@ier~

Frøkna bruker mye kjole, og må jo da prøve å finne noe litt festlig, men varmt i ull til henne...Noen tips?

Her synes jeg de hadde fin ull til å ha under kjoler o.l [:)]
http://www.hjerteravull.no/index.php

ORIGINAL: Rattatai

Takk for tips![:)]

Her synes jeg de hadde fin ull til å ha under kjoler o.l [:)]
http://www.hjerteravull.no/index.php

Back
Topp