Strømpebukser til penkjole

• Trådstarter Trådstarter Mamma_Lillemor
  • Opprettet Opprettet
De fra HM passer virkelig ikke meg, mulig jeg har litt rar fassong, men måte dra de opp hele tiden :)

Har de ikke mammaavdeling på lillestrøm lenger ? :( er jo ikke langt til strømmen da men liker liksom lillestrøm :p
De har ikke mammaavdeling på strømmen heller. Tror det bare er HM som har mammaklær på Strømmen nå...

Jeg brukte Pierre Robert sin forrige helg, bare en str større. Satt som et snudd. Orker ikke ha noe over magen, så hadde den til også under, og skled ikke ned på låra! :D

Jeg trenger strømpebukser til penkjole. Altså ikke ull/bomull men sånn nylon eller hva det heter. Og de må holde seg oppe! Har et par ull-strømpebukser i XL fra H&M - men den sklir nedover både på lår og mage og det er ikke fordi den er gigastor for jeg synes faktisk den strammer litt.

Gode tips?

Sniker litt fra april jeg... Jeg hadde også de ullstrømpebuksene fra hm i samme størrelse som deg, men følte de var helt ubrukelige... Bruker også samme størrelse som deg i bukser... Hadde samtidig kjøpt en pakke med de tynne nylonstrømpebuksene i str xl og en strømpebukse som var litt tykkere og de satt som et skudd... Veldig forskjellig passform på de i nylon og den i ull, så ville anbefalt deg å prøve :)

Jeg har gitt opp strømmen så jeg bestiller heller på nett fra UK og betaler gladelig litt sånn skattemomsekosepenger :P
Du sier noe der... Nettshopping er jo tingen, særlig nå når det er et ork å gå ut av sofaen :p

Har de ikke mammaavdeling på lillestrøm lenger ? :( er jo ikke langt til strømmen da men liker liksom lillestrøm :p
Strømmen er det ikke mamma avdeling heller!! Eneste er Hm der... Så lei av å ikke finne klær jeg liker :( Og nå begynner det å bli lite igjen som passer :rolleyes:

Back
Topp