Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De har ikke mammaavdeling på strømmen heller. Tror det bare er HM som har mammaklær på Strømmen nå...Har de ikke mammaavdeling på lillestrøm lenger ?er jo ikke langt til strømmen da men liker liksom lillestrøm
![]()
Jeg trenger strømpebukser til penkjole. Altså ikke ull/bomull men sånn nylon eller hva det heter. Og de må holde seg oppe! Har et par ull-strømpebukser i XL fra H&M - men den sklir nedover både på lår og mage og det er ikke fordi den er gigastor for jeg synes faktisk den strammer litt.
Gode tips?
De har ikke mammaavdeling på strømmen heller. Tror det bare er HM som har mammaklær på Strømmen nå...
Jeg har gitt opp strømmen så jeg bestiller heller på nett fra UK og betaler gladelig litt sånn skattemomsekosepengerJo, har de ikke det da? Mener jeg har handla der for ikke så lenge side![]()
Du sier noe der... Nettshopping er jo tingen, særlig nå når det er et ork å gå ut av sofaenJeg har gitt opp strømmen så jeg bestiller heller på nett fra UK og betaler gladelig litt sånn skattemomsekosepenger![]()
Strømmen er det ikke mamma avdeling heller!! Eneste er Hm der... Så lei av å ikke finne klær jeg likerHar de ikke mammaavdeling på lillestrøm lenger ?er jo ikke langt til strømmen da men liker liksom lillestrøm
![]()
Har du noen gode tips til sider med fine klær?Jeg har gitt opp strømmen så jeg bestiller heller på nett fra UK og betaler gladelig litt sånn skattemomsekosepenger![]()
Har du noen gode tips til sider med fine klær?![]()
Strålende!!Laget en egen tråd, så kan andre slenge inn sine tips også, så har vi en![]()