Strømpebukser til penkjole

• Trådstarter Trådstarter Mamma_Lillemor
  • Opprettet Opprettet
M

Mamma_Lillemor

Guest
Jeg trenger strømpebukser til penkjole. Altså ikke ull/bomull men sånn nylon eller hva det heter. Og de må holde seg oppe! Har et par ull-strømpebukser i XL fra H&M - men den sklir nedover både på lår og mage og det er ikke fordi den er gigastor for jeg synes faktisk den strammer litt.

Gode tips?

Lindex har! Har ikke prøvd dem enda altså, men skal på juleferie til et sted som kun har Cubus av klesbutikker i nærheten (og vi snakker to timer med båt til nærmeste senter med mer enn tre butikker), så måtte nesten kjøpe dem på forhånd.

En str større enn du bruker = holder seg oppe! :-) Sånn er det i allefall her. Å jeg bruker strømpebukser nesten hver dag i jobbsammenheng, så har vært borti mine strømpiser som har sklidd hehe. Kjøper mine på HM jeg. Helt greie!

Jeg kjøpte 5 forskjellige sist helg :p vinneren ble de fra hm... Skikkelig gode, holdt seg oppe (selv om jwg tror den var bakfram :p) koster 60kr for 2 stk :)

En str større enn du bruker = holder seg oppe! :) Sånn er det i allefall her. Å jeg bruker strømpebukser nesten hver dag i jobbsammenheng, så har vært borti mine strømpiser som har sklidd hehe. Kjøper mine på HM jeg. Helt greie!
Jeg kjøpte på HM, de skled ikke ned.
Jeg kjøpte 5 forskjellige sist helg :p vinneren ble de fra hm... Skikkelig gode, holdt seg oppe (selv om jwg tror den var bakfram :p) koster 60kr for 2 stk :)

Er det gravid-strømpebuksene dere har kjøpt da eller vanlige?
Vanligvis kan jeg bruke de one-size til LaMote som man får kjøpt på dagligvarebutikkene. Så jeg er jo ikke GIGAsvær. Bruker vel 40-42 i bukser. Men tror ikke de hadde større enn XL i de ull-strømpebuksene hvertfall, og de satt ikke godt som sagt :\
Har ikke prøvd nylonstrømpebuksene til Hennes altså, bare tenkte siden de i XL i ull ikke var diiigre akkurat, så gjalt dette kanskje for resten av dem og.

Leste forøvrig et sted at på gravidstrømpebuksene skal de to strekene være foran? Kanskje det kan være årsaken til hvorfor jeg opplevde de sklei ned.. For jeg har hatt med 1 strek foran og 2 bak, som på vanlige når jeg har hatt dem på..

Men det var uansett ikke mye å gå på på lårene osv., strek her eller der. Så svære var de ikke synes jeg. :P

Vanligvis kan jeg bruke de one-size til LaMote som man får kjøpt på dagligvarebutikkene. Så jeg er jo ikke GIGAsvær. Bruker vel 40-42 i bukser. Men tror ikke de hadde større enn XL i de ull-strømpebuksene hvertfall, og de satt ikke godt som sagt :\
Har ikke prøvd nylonstrømpebuksene til Hennes altså, bare tenkte siden de i XL i ull ikke var diiigre akkurat, så gjalt dette kanskje for resten av dem og.

Leste forøvrig et sted at på gravidstrømpebuksene skal de to strekene være foran? Kanskje det kan være årsaken til hvorfor jeg opplevde de sklei ned.. For jeg har hatt med 1 strek foran og 2 bak, som på vanlige når jeg har hatt dem på..

Men det var uansett ikke mye å gå på på lårene osv., strek her eller der. Så svære var de ikke synes jeg. :P
Jeg bruker 48-50 i bukser på HM, og de ullstrømpebuksene for gravide fra HM i L/XL passer helt fint til meg... Så kanskje du skulle hatt en mindre?

Jeg kjøpte M altså en str større enn det jeg ville kjøpt før magen kom :p den satt kjempe fint. Ja er vel 2 streker forran... Jeg hadde 1 og den satt godt alikevel :p hehe

Jeg bruker 48-50 i bukser på HM, og de ullstrømpebuksene for gravide fra HM i L/XL passer helt fint til meg... Så kanskje du skulle hatt en mindre?
Hadde jeg hatt mindre hadde skrittet spjæla på en måte. Problemet er liksom øverst der bena samles til tissen. Haha.. :P
Der må jeg starte heeeelt i bunnen og jobbe meg oppover for å dra de opp opp opp så jeg ikke sægger med strømpebuksa. For det er så trangt og lite stoff å gå på der hoftene begynner på en måte. Veldig vanskelig å forklare.

Men ja, skulle jo tro de skulle passe hvis du synes de passer helt fint og har større str enn meg i bukser. :o

Gravid strømpebukser fra Lindex. Kjempe fornøyd :) de har to ulike sorter. En vanlig og en som løfter magen og annet mener jeg. Kjempefornøyd med de. Bakpå pakken står en tabell. Den viser hvilken str du må ha i forhold til vekt og høyde. Og det var riktig for meg :) 90kr for en strømpebukse mener eg. Og jeg har vasket og brukt de flere ganger :)

Gravid strømpebukser fra Lindex. Kjempe fornøyd :) de har to ulike sorter. En vanlig og en som løfter magen og annet mener jeg. Kjempefornøyd med de. Bakpå pakken står en tabell. Den viser hvilken str du må ha i forhold til vekt og høyde. Og det var riktig for meg :) 90kr for en strømpebukse mener eg. Og jeg har vasket og brukt de flere ganger :)
Vet du om de har gravidstrømpebukser der de ikke har gravidavdeling også?Om disse bare er innfelt i undertøysavd. liksom.. Hverken på Bryne eller Kvadrat har de gravidavdeling med gravidklær på Lindex. :eek:

Vet du om de har gravidstrømpebukser der de ikke har gravidavdeling også?Om disse bare er innfelt i undertøysavd. liksom.. Hverken på Bryne eller Kvadrat har de gravidavdeling med gravidklær på Lindex. :eek:
I Lillestrøm har de strømpebukser, amme-BH og amme-singletter, selv om de ikke har gravidklær...

Ja, det skal være to streker fremme på de. Da jeg tok de på meg første gang var det ekstremt ubehagelig-hadde tatt de to bak... Men sjekket bildet heldigvis før vi dro ut så jeg fikk tatt de på meg rett vei - det var mye bedre :p Jeg kjøpte str L, da det er det jeg vanligvis bruker, og de var vide. Kunne sikkert hatt M.

Jeg har funnet gravid strømpebukser, truser og amme bh'er i alle Lindex butikker jeg har vært på :)
Jeg er veldig fornøyd med strømpebuksa fra Lindex med litt kompresjon i.. Veldig god på magen og holder seg godt oppe. Også etter vask :)

Mener de har iallefall ammebher i undertøysavdelingen på lindex på bryne. Nå har jeg ikke sett etter hverken det ene eller det andre mens jeg bodde der da. Så vil tro de har strømpebukser og. :)

Jeg trenger strømpebukser til penkjole. Altså ikke ull/bomull men sånn nylon eller hva det heter. Og de må holde seg oppe! Har et par ull-strømpebukser i XL fra H&M - men den sklir nedover både på lår og mage og det er ikke fordi den er gigastor for jeg synes faktisk den strammer litt.

Gode tips?
Jeg har både ull/bomull og nylon fra hm. Syns ull strømpebuksa holder seg mye dårligere oppe enn nylon strømpebuksa! Så verdt å sjekke hm sine. Kostet bare 69,- for en 2 pack og.

I Lillestrøm har de strømpebukser, amme-BH og amme-singletter, selv om de ikke har gravidklær...

Har de ikke mammaavdeling på lillestrøm lenger ? :( er jo ikke langt til strømmen da men liker liksom lillestrøm :p

Back
Topp