strømpebukse

jas

Forumet er livet
har dere beynt å bruke strømpebukse?
Når skal vi begynne med det?
Det ble jo plutselig så kaldt ute...

har brukt d lenge jeg![;)]

Jeg har kjøpt strømpebukser,men han har ikke hatt det på seg ennå. Han er så varm av seg at det ikke har vært nødvendig,men det begynner å bli ganske så kjølig nå så det er vel ikke lenge før vi må begynne med det [8|]

Har brukt det ett par ganger..

Nei det har vi ikke begynt med.
Synes Thea er alt for varm til å ha på det enda.

Bruker strømpebukse når jeg har på ho kjole, ellers ikke. Da blir ho for varm.

enkelte dager bruker jeg det, er jo så opp å ned med temperaturen, men nå ser det ut som høsten er komt for fult så nå er det nok på me strømpebuksa.

ORIGINAL: Trista

Samme her [:)]

Har hatt på strømpebukse, men da har det vært istedet for bukse. Har ikke vært kaldt nok til begge deler ennå, syns jeg. 

ORIGINAL: Trista

ORGINAL: azora
Har hatt på strømpebukse, men da har det vært istedet for bukse. Har ikke vært kaldt nok til begge deler ennå, syns jeg.

Signerer disse to jeg [:)]

Samme her.. kun strømpebukse alene. Har jo teppe eller dyne over i vogna også, det får være måte på. Det er fortsatt over 15 grader - i hvertfall i Oslo.[;)]

Tenkte litt på hvis dere skal ut og de ikke ligger i vogna jeg da..

Enkelte dager har det var sånn ca 12- 14 grader ute, og så har det vært litt surt..Er liksom ikke sikker på om jeg skal kle på han bare bukse da..-særlig hvis det er en tynn bukse..
Men, kan vel vente litt til med strømpebukse da...

*titter ut* Ser ut som vi skal begynne med det snart. Hittil har jeg brukt body og en god-bukse på henne

Samme her, har ikke kjøpt det ennå for det er ikke nødvendig

ORIGINAL: Hege77

Nei det har vi ikke begynt med.
Synes Thea er alt for varm til å ha på det enda.

jepp he begynt å broke d på ne... [:)]

Back
Topp