Strømpebukse!

Iddi10

Flørter med forumet
Påskeliljene 2022 ❤️
Hei venner! hvilke strømpebukse bruker dere? Nå begynner vi jo å få litt mage. Jeg er fristet til å kjøpe Hm sin med litt hold inn fordi jeg syns det er deilig at «ting holdes litt på plass», men er det skadelig for barnet? Den er jo elastisk.

noen andre tips? Man bruker vel «vanlig» strømpebukse fortsatt, ellr er det nå man skal gå over til gravidestrømpebukse?
 
Jeg har kjøpt gravidstrømpebukse fra Lindex. Synes den er bedre enn de jeg kjøpte fra HM sist gang. Tror det skal mye til for å klare å klemme barnet. Men det blir jo ubehagelig for mor :p Jeg takler ingenting som klemmer på magen overhodet og har brukt gravidklær i snart to mnd :hilarious:
 
Jeg liker Boob og Noppies sine. Bestilt på Zalando
 
Jeg liker Lindex sine strømpebukser best, både vanlige og gravid variant. Foreløpig bruker jeg vanlige strømpebukser og har unngått hold in. Men nå blir jeg kvalm og kaster opp om noe klemmer på magen. Er veldig oppblåst, så har gått opp en str :D
 
Kjøpte gravid strømpebukse ved HM, klarer ikke at noe strammer over magen lenger :yuck:
 
Jeg fikk en fra Boob i dag. Den var superfin, men ikke veeeldig stor over magen. Perfekt en stund framover.
 
Jeg bruker stort sett bare hm sine. Har en i 20 den tror jeg den er, to i 100 den som jeg er veldig glad i og to i fleece som jeg bruker nesten hver dag. De i fleece tiltrekker seg lo, men en runde i tørketrommelen så forsvinner det.
 
Til meg passet ikke gravid-strømpene fra HM i det hele tatt! Så kjøpte vanlige strømper på Cubus (eller sånn litt tykke i ull). Her om dagen fikk jeg et par i posten fra Bonprix og de er hittil de beste! Veldig gode :)
 
Kjøpte Lindex sin gravid strømpebukse. Syntes den var helt ubrukelig :hilarious: Svær om magen vel og merke, men ekstremt lang, og ikke god passform til min kropp ihvertfall :eek: Vil tro den passer kjempe fint om du er lang og «formløs» om det er greit å si :hilarious:
 
Til meg passet ikke gravid-strømpene fra HM i det hele tatt! Så kjøpte vanlige strømper på Cubus (eller sånn litt tykke i ull). Her om dagen fikk jeg et par i posten fra Bonprix og de er hittil de beste! Veldig gode :)
Kjøpte du vanlige eller preggovarisnt fra bonprix?
 
Jeg har en fra boob, den glir ned etter to sekunder. Helt ubrukelig for meg i hvert fall :meh:
 
Jeg har brukt vanlige strømpebukser fra Pierre Robert i ull foreløpig, men de begynner å bli for korte over magen. Vil helst kunne trekke de helt opp så jeg ikke får en strek der strømpebuksen går midt på magen. Har ikke funnet ut hva jeg skal kjøpe enda, så følger med her :joyful: har en gravidtights fra hm som er god.
 
Lurt å beskrive kroppstype! Vi er jo vakre på så mange ulike måter :Heartred

Jeg er 1.69, normalvektig og har timeglassfigur.
Bruker gravidtights i bomull fra HM og 120 den strømpebukse fra Boob. Kjøper alltid strømpebukser i en str. større enn jeg egentlig trenger.
 
Back
Topp