Strømpebukse

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Har nettopp slutta med strømpebukse da det har vært 16-20 grader de siste dagene. Men under 14/16 grader har jeg brukt det. Blåst mye og hun sitter jo endel på bakken. Hva med dere?

Ikke brukt strømpebukse inne da vi har det ganske varmt, ute har det variert litt. Er det surt og kaldt har han gjerne dress på med bare joggebukse under. Aldri opplevd at han er kald, han er veldig varm av seg.

Her gjør vi det samme.
Bruker bukse og sokker inne og ute på varmere dager. De dagene det er overskya og kaldt har han strømpebukse på seg inni vårdressen (..noen ganger har han på seg en ulldress inni i tillegg -en sånn tynn en). Her blåser det så surt at det blir mye kaldere :/
Ikke kan han gå enda heller, så når han da er ute sitter, kryper og ligger han direkte på bakken.

Har slutta for mange uker siden vi. Slutta vel når det var 10-12 grader ute, men hun går alltid, setter seg aldri ned på rumpa på bakken.

Her har vi brukt strømpebukse fram til nå. Det er kaldt fra morgenen av, så dersom hun er ute før dupp har hun hatt på strømpebukse og vårdressen.
Etter dupp har det kanskje vært nok med bukse og eventuelt vindjakke.

Her er det sjelden mer enn 12 grader, skikkelig ræva-sommer, så vi bruker fortsatt strømpebukse ute. Inne bruker vi enten bare strømpis eller bukse med sokker.

Lenge sia me har brukt strømpebukse no. Slutta med det i april trur eg.

Vi har sluttet, ikke altfor lenge siden.. Men ofte kledd av i løpet av dagen.. Egentlig ikke før denne uka jeg har følt sommeren har kommet..

Har ikke strømpebukse når det er over 7-8 grader. Hun sitter aldri på bakken, hvis hun setter seg ned så er det på huk.

Sluttet nå med strømpebukse. Har jo vært veldig kaldt og veldig vind og når han da sitter ganske mye på bakken så har det vært nødvendig med strømpebukser:)

Nå har det plutselig blitt sommervær og bare tær :D Men har nok brukt strømpebukse lengre enn de fleste. Men så har jeg unger som er lik meg - fort kald på bena :p

Slutta vel i Desember..

Måtte ha strømpik på i går, da var det surt og vi hadde ikke dressen med oss.

Back
Topp