Strømpebukse/sokker

meg&lille

Elsker forumet
Septembermødre <3
Hvor mye bruker mann strømpebukse vs sokker? Har termin i morgen. Tenker jo at det er naturlig å bruke mye ullstrømpebukse etterhvert, siden det blir kaldere. Men trenger man da ullsokker i tillegg?
Hva har dere brukt til deres små?:) Noen tips?:)
Kjøpte en hel haug med ullsokker i dag, men så ble jeg plutselig usikker på om hun trenger så mange i og med at hun sannsynligvis har ullstrømpebukse uansett. Tøfler/sko har hun jo og nok av:p
 
Jeg har brukt mest sokker og stillongs, syns strømpebukser er litt stress.
 
Jeg er liker ullstilongs og sokker.. :) Safa har noen kjempe gode ullsokker til baby :)
 
Det varierer i grunn. Var mye body og strømpebukse i starten, men har de siste månedene prøvd å være flinkere å bruke body og bukser så da blir sokkene mer brukt ;)
 
Innendørs nå bruker vi ull og silkestrømpebukse med fot på. Så har vi på ullsokker utenpå når vi skal ut.
 
Vi brukte veldig mye strømpebukse i starten. Synes det var mest praktisk. På vinteren er det også lettere med strømpebukse hvis man skal ha ullbukse utenpå.
 
Bruker heldress med fot i ull, ullbukse eller løse ullstilongs og ullsokker når vi skal ut og det er kaldt :) Inne bruker jeg kun bomull og bambus, heldresser, body/bukser og sokker her og... Verste jeg vet er strømpebukser, ikke enkelt å få det på en liten åme :p Enda verre når de er helt små og det må skiftes en bleie i timen :(
 
Her har vi alltid brukt strømpebuksene mye. Vi bruker strømpebukser som er en størrelse større enn det de egentlig bruker da, for da synes jeg de er bedre å ha på :)
 
Jeg har flest bomullstrømbebukser liggende klar. Så har jeg et par i ull. Orker ikkje kjøpe mye ull før jeg vet om det fungerer for Lille.
Men jeg er veldig gald i Safa sine :) OG ulsokker bruker jeg stort sett til å ha i vogna når man skal ut eller kjøre bil :)
 
Back
Topp