Strømpebukse med antiskli

Refleks har :)
 
Tror jeg kjøpte på spar kjøp. Var ikke noe fornøyd med det da, den var utrolig lang og smal. Nå syns jo jeg generelt alle strømpebukser er smale, men denne var ekstra smal, passet rett og slett aldri.

Men man får kjøpt noe som heter Sock stop, som er antiskli på tube som man kan selv putte der man vil ha. Finnes på ebay i alle fall. :)
Genialt sånn trenger me här. Er det bara ebay man får kjöpt det?
 
Vet du hvordan de er i størrelsen da? Små, store eller vanlige?
Frøkna bruker str 80 i klær. De nye strømper vi kjøpte nå er i 80 og de passer bra. Antisklien er på knærne, men hun bruker også noen i 70, de passer også, men hvis hun bøyer seg, så blir ikke antisklien på kneet. Hun har ingen andre klær i 70-74 lenger, hun er mer på vei til str 86 på enkelte plagg. Men vi bruker dem mest fordi det er antiskli under foten. Hun krabber ikke lenger, men løper rundt;)
 
Frøkna bruker str 80 i klær. De nye strømper vi kjøpte nå er i 80 og de passer bra. Antisklien er på knærne, men hun bruker også noen i 70, de passer også, men hvis hun bøyer seg, så blir ikke antisklien på kneet. Hun har ingen andre klær i 70-74 lenger, hun er mer på vei til str 86 på enkelte plagg. Men vi bruker dem mest fordi det er antiskli under foten. Hun krabber ikke lenger, men løper rundt;)
Bestilte to i 70 jeg. Hun bruker 68-74 til vanlig, er 65 cm og 7 kg.
Her krabber hun ikke enda, men står på alle fire og vugger. Så da tenkte jeg at det blir fint siden hun prøver å krabbe:)
Dessuten trenger vi ullstrømpebukser, så da passet det bra.
 
Bestilte to i 70 jeg. Hun bruker 68-74 til vanlig, er 65 cm og 7 kg.
Her krabber hun ikke enda, men står på alle fire og vugger. Så da tenkte jeg at det blir fint siden hun prøver å krabbe:)
Dessuten trenger vi ullstrømpebukser, så da passet det bra.
Den str hadde jeg tatt også med den størrelsen på ungen. Den er høy i livet, så kommer til å rekke til oppunder armene, men det gjør jo ingenting. Håper du blir fornøyd da:D
 
Den str hadde jeg tatt også med den størrelsen på ungen. Den er høy i livet, så kommer til å rekke til oppunder armene, men det gjør jo ingenting. Håper du blir fornøyd da:D
Det er bare fint at den er høy i livet, så varmer den magen;)
Hun er veldig glad i å ligge på gulvet, men det kan jo bli litt kaldt. Matta si ruller hun av hele tiden.
Håper på kjapp levering:)
 
Det er bare fint at den er høy i livet, så varmer den magen;)
Hun er veldig glad i å ligge på gulvet, men det kan jo bli litt kaldt. Matta si ruller hun av hele tiden.
Håper på kjapp levering:)
De pleier å være raske. Har du fått det enda?
 
Sparkjøp har safa, men de har sikkert ikke fri frakt?
 
Back
Topp