Strømpebukse med antiskli

M+A=baby

Forumet er livet
Marsboerne
VIP
Sommerfuglene 2017
Jeg på jakt etter strømpebukser med antiskli på knærne. Vet at Safa har, men er det noen andre?
Eventuelt nettbutikker som selger Safa og har fri frakt?
 
Hennes & Mauritz har vet jeg. Kommer kanskje an på hvilken str du skal ha. Kjøpte der i str 68/74.
 
Jeg husker ikke merke, men på Coop obs har de slike i ull, med antiskli både på knær og under føttene :)
 
Tror jeg kjøpte på spar kjøp. Var ikke noe fornøyd med det da, den var utrolig lang og smal. Nå syns jo jeg generelt alle strømpebukser er smale, men denne var ekstra smal, passet rett og slett aldri.

Men man får kjøpt noe som heter Sock stop, som er antiskli på tube som man kan selv putte der man vil ha. Finnes på ebay i alle fall. :)
 
Tror jeg kjøpte på spar kjøp. Var ikke noe fornøyd med det da, den var utrolig lang og smal. Nå syns jo jeg generelt alle strømpebukser er smale, men denne var ekstra smal, passet rett og slett aldri.

Men man får kjøpt noe som heter Sock stop, som er antiskli på tube som man kan selv putte der man vil ha. Finnes på ebay i alle fall. :)
Skulle til å nevne sock stop selv, veldig snedig å tilpasse sokker og strømpebukser man allerede har, iallefall får noe som passer barnet :)
 
Skulle til å nevne sock stop selv, veldig snedig å tilpasse sokker og strømpebukser man allerede har, iallefall får noe som passer barnet :)

For ikke å snakke om å kunne ha under lester/ullsokker, tøfler og slikt hvor enn man måtte ha behov for det.
 
Har fra Janus. :)
 
Skulle til å nevne sock stop selv, veldig snedig å tilpasse sokker og strømpebukser man allerede har, iallefall får noe som passer barnet :)
Oi så genialt! Jeg irriterer meg over at de produserer ullsokker til barn uten antiskli, er jo kjempe glatt på parketten!! Er det bare på ebay man får tak i det? Er ikke så dreven der inne :p
 
Hm? Har aldri opplevd problem med å ta på antiskli-sokker i sko :)

1: Når det er kaldt ute, så leder gummien kulde
2: Når barnet ikke får beveget foten skikkelig i skoen blir foten kald
3: Gummien kan gjøre at det blir et uheldig press på tærne
4: Det må jo være veldig ubehagelig :p
 
Noen som vet hvordan safa sine er i størrelsen?
Har nemlig en fra Janus i str 60-70 og den er altfor stor nå.
Hun bruker mest 68 og noe 74 nå.
 
Får man ikke kjøpt sånne tuber på panduro, sånn at man selv kan male på antiskli under sokker og strømpebukser? :D
 
Sparkjøp er billigst på safa. Både butikker og nettbutikk. De har 30 % på safa nå faktisk.
 
Back
Topp