Strømpe bukse til barna

Snart4kids

Gift med forumet
Når mener du/dere at den skal legges vekk?her beholder lille(9 måneder) den på litt til, synes det er greit en god stund til.Og det kommer an på tempen ute, er det 20 grader (sommergrader) så tar vi den av.Kjenner fler alt som alt har pakket vekk de.

Her ser vi været an. Er det godt og varmt ute, så slipper han å ha den på, men er det litt kjølig så er den på. Vi har den på hver morning når han skal i barnehagen, så får de heller ta den av om han blir veldig varm.

Han bruker forøvrig fortsatt ullbody også, og kommer nok til å ha det liggende en god stund enda. Selv om det er varmt i sola, er ikke lufta så varm enda (i hvert fall ikke her på sør-vest landet).

Vesla på 3.5 år slutta med strømpis for leeenge siden nå.

Men lillegutt på 5 mnd bruker strømpebukse hver dag, er det varmt tar vi bare av buksa og bruker bare strømpisen. Lillegutt er en body og strømpebukse gutt, skjønner ikke hvorfor jeg har "vanlige" klær til han, bruker de jo nesten ikke likevel
emoticon

her tar jeg heller på bare stømpebukse enn bare bukse for sokker er umulig! i dag f.eks. fikk hun på seg strømpebukse og en shorts for så ut som det skulle bli for fint vær til både strømpebukse og bukse. Kommer ikke til å kutte ut strømpebuksa før det blir så varmt at hun kan gå med bare ben.

Er lenge siden jeg pakket stømpebuksene vekk. Her går ungene i bukse hvis det er litt kaldt og shorts hvis det er varmt.

Gutten mim på 15 mnd bruker fortsatt strømpis. Og kommer sikkert til å gjøre det iallefall 1 mnd til..

Gutten min på 10 mnd har aldri hatt strømpebukse på. Han er så varm av seg. Jeg er alltid iskald, så det strider litt i mot å ta av han klær mens jeg tar på meg klær...

Back
Topp