Strømleverandør?

sovik

Gift med forumet
Hvilken har dere?
Tenker dere på å bytte?

Jeg har akkurat tatt ferie frem til 10 januar, så det er nå jeg har sjansen til å finne ut av ting jeg ellers ikke tar meg tid til å finne ut av[8D]

Jeg har Norges Energi topp 3 garanti, er veldig fornøyd ( spørs hvordan regningen blir nå da [&:])
Ville ikke hatt Telenett i hvertfall.

Deilig med så lang ferie da Sovik [:)]

Vi har ustekveikja. Den pleier å være blandt de billigste, og om vi får telefon fra andre strømleverandører som prøver å få oss til å benytte oss av dem pleier de faktisk å si at de ikke kan matche utekveikja. Men penga flyr nå likevel... [8D][:)]

ORIGINAL: *WilliamPrinsen*

Jeg har Norges Energi topp 3 garanti, er veldig fornøyd ( spørs hvordan regningen blir nå da [&:])
Ville ikke hatt Telenett i hvertfall.

Deilig med så lang ferie da Sovik [:)]

vi har og den

Takk for svar.
Synes det er så vanskelig å finne ut av ting når man ikke har peiling. Tviler i hvertfall på at Tussa, som vi har nå (sånn lokalt greier) er av de rimeligste.

Ja godt med lang ferie sammen med Leander min, men blir nok litt pensumlesing til neste skoleår likevel[:)]

ORIGINAL: Kvitre

Vi har ustekveikja. Den pleier å være blandt de billigste, og om vi får telefon fra andre strømleverandører som prøver å få oss til å benytte oss av dem pleier de faktisk å si at de ikke kan matche utekveikja. Men penga flyr nå likevel... [8D][:)]

Den har vi og. Fornøyd[:)][:)]

Vi har NEAS

Back
Topp