Strøm støt

ulfa

Glad i forumet
Juli13-jentene
Skulle skifte en sikring i dag og fikk støt. Et slik kraftig et som jeg kjente lenge etter i begge armer. Ringte jordmor for å høre om hun trudde det var farlig, men det trodde hun ikke. Så om jeg ble bekymret i kveld og ikke kjente noe liv kunne jeg ringe på føden. Ville dere gjort det? Har ikke kjent noe liv i kveld, og bruker som regel å gjøre det. Men er jo noe med at man ikke skal kjenne regelmessig ennå...

Prøv å drikke litt sukker og sett deg helt i ro etterpå. Dytte litt i magen ol. Om ikke det hjelper ville eg ring føden! Lykke til - håper alt er bra med den lille :)

Håper at det gikk bra,dette,og at du har fått deg noen dult fra innsida. Hvis ikke er det jo greit å ringe og høre ja :-)

Ble ikke så jeg ringte, og fortsatt ikke kjent noe.. så tipper jeg ringer i dag...

Håper alt står bra til med dere begge to hjerter.gif

Håper det går bra med dere begge! <3
Skjønner godt at du blir engstelig!!

Alt er sikkert bra med den lille, men jeg har hørt elektrikere si at om strømmen har gått gjennom kroppen så bør man uansett ta en liten sjekk hos legen :)

Eg fikk meg et skikkelig støt igjennom kroppen da jeg gikk med eldste, var lenger på vei da, tipper sånn uke 35 ble kjempe redd og kjente ikke liv etterpå men etter noen timer kjente eg og det gikk kjempe fint med oss begge, men skummel opplevelse...

Hvis du har drevet i sikringsskap og fått støt så SKAL man på legevakten sier elektriker broren til mannen min.. Så da har det ikke noe å si om man er gravid eller ikke. Han har overnattet mye på sykehuset etter slike støt siden man må observeres om det er noe galt med hjertet osv også.. Han sier at det er svært sjeldent dette er tilfelle, men burde uansett sjekke..

Men siden dette var i går, og det går fint i dag er det nok ingen fare :)

Hvis du har drevet i sikringsskap og fått støt så SKAL man på legevakten sier elektriker broren til mannen min.. Så da har det ikke noe å si om man er gravid eller ikke. Han har overnattet mye på sykehuset etter slike støt siden man må observeres om det er noe galt med hjertet osv også.. Han sier at det er svært sjeldent dette er tilfelle, men burde uansett sjekke..

Men siden dette var i går, og det går fint i dag er det nok ingen fare :)
Fikk høre det når jeg kom på skolen i dag at jeg skulle vært til legen i går, men jordmor sa jeg ikke trengte å sjekke meg.. blir forvirret jeg.. men virker som alt er i orden :)

Fikk høre det når jeg kom på skolen i dag at jeg skulle vært til legen i går, men jordmor sa jeg ikke trengte å sjekke meg.. blir forvirret jeg.. men virker som alt er i orden :)

Men siden det er støt det er snakk om så går ikke det bare på babyen, men også seg selv. Man hadde gjerne ringt til legevakten/legen om man ikke var gravid da de har litt mer peiling på akkurat det der enn jordmor :) Men man kan få hjerteflimmer(urytmisk hjerte rytme), hjertesvikt osv. Dette merker man nok ganske fort vil jeg tro! :)

Men hvis formen din er bra så er det nok ingen fare hverken for deg eller baby :) Hihi.

Back
Topp