Stræk mærka!

Novemberskatt2012

Blir kjent med forumet
Så her på tirsdagen at æ e bynt å få strækmærka

Syns det e helt grusomt , bynt å skrik te kjærestn min!!!
For me EN gång tel en Spa butikk å kjøpte strækmærke kræm!
Ser nu i dag at det har blit meire sia tirsdagen!!!!!!!!!!! [:o]

E det nåkka man kan jør før at det ikkje skal bli meire ????

E så redd før at æ kommer te å se ut som et værdens kart på magen før æ e færdi !!!!

Det er nok ikke så mye å få gjort med det gitt..
Men som jordmora til mamma'n min sa: Du skal bare sette pris på dem, for tenk på dem som aldri får dem i det hele tatt. Det er dem som ikke kan få barn.

Jupp, her kommer det å noen.. i mårrest oppdaget jeg at det så ut til å komme 2 strekkmerker på magen, å 4-5 på puppan.. i påsker har jeg ikke smurt meeg inn med noe olje..Bruker ellers å smøre magen, puppa, å låran inn med babyOlje når jeg er ferdi i dusjen.. Masere det litt inn å sånt.. Så kan nok være at de kom no som jeg ikke gjor det.. Men jeg vet ikke..

Smører meg no godt inn med forskjellige kremer, å babyolje etter hver dusj.. får håpe det ikke kommer så mange fler..

Ble helt fra meg første dagen jeg la merke til ett strekkmerke på puppen!.. Viiste til mannen, med tåra i øyan, å æ va heelt fra meg.. Det va ikke noe arti.. Men ser jo litt komisk på det no da[:D]

Desverre ingenting annet å gjøre enn å lære å akseptere dem.. [8D] De blir seende bedre ut med tiden da [:)]

Back
Topp