Stråling

♥veromor♥

Elsker forumet
Aprillykke 2017
Sensommerbarna 2019
Septemberbarna 2019
Andre enn meg som har kjent typ stråling-lignende følelse i endetarmsåpningen og underlivet, og vet hva dette kan være? Kjente det litt tidligere også, for noen uker siden, da spesielt i forbindelse med dobesøk (før/etter). Men nå har det kommet igjen, og enda litt mer intenst om jeg ikke husker riktig.. Noen som vet hva det kan være? Unnskyld for mye detaljer og kanskje ubehagelig/ekkelt innlegg.. Men lurer sånn på om dette er normalt..

Jeg har hatt endel strålinger i underlivet, men ikke så langt bak og har heller ingen sammenheng med dobesøk hos meg.
Har prøvd å slått meg til ro med at det meste er normalt sålenge det ikke er vondt. Fikk også høre at den strålingen jeg har som sitter mer foran på skambenet og helt nederst i underlivet kan være starten på bekkenløsning.

Har også opplevd stråling/stikkende følelse nedentil, men ikke etter toalettbesøk. Kan skje flere ganger i døgnet, og kan være flere episoder etter hverandre hvor strålingen/stikkingen varer i et par sekunder. Er førstegangs så har bare tenkt at det en av de tusen plagsomme følger som kommer av svangerskapet:p

Jeg kan få noe lignende når jeg har mensen og har også kjent det et par ganger under svangerskapet tror jeg. Aner dessverre ikke hva det er. Mener jeg en gang leste at det sitter en muskel i det området som kan bli vond under eggløsning og lignende, så kanskje det er den rett og slett?

Back
Topp