Stråling nedover venstre bein...

Alle gode ting er tre <3

Blir kjent med forumet
Har kjent litt på det i noen uker, men prøvd å fortrenge det...Men i går og i dag har det blitt mye verre :( verker i overgangen mellom rygg og rumpe og smertene stråler nedover venstre bein :( aner ikke hva jeg skal gjør.. en tur til legen tror jeg bare fører til sykemelding og evt. resept på noe sm.stillende. .og det er ikke løsningen for meg. Jeg vil bli bra nå jeg :) noen som har erfaringer rundt dette? Er d kiropraktor, fysioterapaut eller noe annet som er tingen?

Oi,jeg tror kanskje at jeg har kjent noe lignende idag.Begynte i korsryggen så gikk det ned på ene siden av rumpen og ned i beinet..Håper det er noe som forsvinner igjen like raskt som det kom.Var vanskelig å finne liggestilling med det,så jeg stod litt opp igjen..Håper jeg finner en god liggestilling etterpå:)

Bekkenløsning gjetter jeg! Samme som jeg føler! Ikke i tvil på hva jeg har ihvertfall!

Er slik en av mine bekkenløsnings-smerter/symptomer er ;-), jeg går til fysioterapeut, og det hjelper :-)

Du må til lege for å få henvisning til fysioterapeut, og får du den henvisninga, så er fysioterapien gratis for gravide, og i 6mnd etter fødselen :-)

Nei! Æsj :( har ikke tenkt att d kan vær ett symptom på bekkenløsning :(

Jeg har det på samme måte, er ikke så sikker på at det er bekkenløsning, selv om det kanskje har sammenheng med at ting skjer nedi bekkenet.. Tror det er isjiasnerven som skaper seg, den går opp langs beinet og inn i bekkenet. Jeg har funnet ut at det hjelper å gå tur, helst på mykt underlag, og å gjøre øvelser for korsryggen. Å stå lenge rett opp og ned på hardt underlag gjør det verre.

Sent from my iPhone using BV Forum

Sliter med det samme, får vondt en plass inni korsryggen/over rumpa, og nedover foten. Går som en gammel kjerring det gjør så vondt!

Har det samme ....startet før graviditeten, men er blitt værre.Fått henvisning til fysio-mulig låsning.

Sniker fra mai :) Jeg hadde ei lei isjiasnerve i første svangerskap, men det utvikla seg aldri til å bli bekkenløsning heldigvis. Men det henger fort i til ungen er ute :/

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

sniker fra februarforumet. Det er i høyest mulige sansynlighet en låsning i bekkenet. Kiropraktor, manuellterapeut, osteopat, naprapat kan hjelpe deg, velg fra øverste hylle ^^ men gjør noe med det før du er så låst at svangerskapet blir et bekken-mareritt ;) be om å få øvelser som hindrer låsninger og gjør dem flere ganger for dagen :)

Takk for svar :) Skal ringe å bestille time hos kiropraktor nå.

Er slik en av mine bekkenløsnings-smerter/symptomer er ;-), jeg går til fysioterapeut, og det hjelper :)

Du må til lege for å få henvisning til fysioterapeut, og får du den henvisninga, så er fysioterapien gratis for gravide, og i 6mnd etter fødselen :)

Søren at ikke legen min sa noe om det sist svangerskap!
Jeg gikk sykemeldt først 50 % i 2 mnd og så 100% i to mnd fordi jeg hadde sånne smerter ned over bena...så ille at jeg bare pluttselig ramla!

Kjenner det kommer smått nå, så om jeg har krav på gratis fysio så skal jeg passe på å ta en tur til legen om det blir værre.

Takk for info!

Gå til manuellteapeut. Trenger ingen henvisning. Jeg fikk henvisning dit forrige gang og hun bare rev den i stykker og sa at det var de som var ekspertisen og skulle sjekket ut. De har jo lengre utdanning enn fysioterapeuter også og føler de er mer allsidige. Hjalp meg veldig ifht å ikke bli verre.. hadd gangsperre så fikk alt dekket også

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp