Stråling fra data og gravid-mage

Windy

Forumet er livet
Jeg har jo hele sv-skapet sitti mye med dataen i fanget. Omtrent daglig. Og da flere timer pr dag ofte også.

Har tenkt på dette med stråling men mannen sa at det var ikke noe å tenke på..
Nå har vi hatt svigermor på besøk og hun og mamamen min mente at det var innmari skadelig å sitte sååååå mye med dataen.. stakars babyen i magen..

Vet dere noe om dette?? Jeg vet jo at gutter skal være forsikitg med data i fanget.. men har ikke hørt noe i forhold til graviditet..

Det har jeg ALDRI hørt noe om!!

da har eg aldri hørt om!? trur ikkje du skal bekymra deg[:)] sku me holdt oss vekke fra alt som kan væra skadelig på ein eller anna måte kunne me jo bare stengt oss inne på ett mørkt rom å blitt der! sånn tenke vertfall eg[:D] [8D]

det lurer jeg også på...[8D][8|]

ORIGINAL: venter_nummer_2

da har eg aldri hørt om!? trur ikkje du skal bekymra deg[:)] sku me holdt oss vekke fra alt som kan væra skadelig på ein eller anna måte kunne me jo bare stengt oss inne på ett mørkt rom å blitt der! sånn tenke vertfall eg[:D] [8D]

Nei... Da hadde barnet blitt mørkeredd!!! hahahahah[:D]

Det har jeg hørt MYE om[:D]
Du er for det første ikke utsatt for mer stråling fra PC'n om du har den i fanget enn om du har den på bordet.
Videre er det ikke påvist at stråling fra PC er skadelig for svømmerne til husbonden, varmen derimot kan skade disse om de sitter med PC leeeeeeeeeenge i fanget over laaaaaaaaaaaang tid.
Det er ikke mer stråling fra en laptop enn det er fra en ny bil, med vennlig hilsen dataingeniøren[;)][;)]

hahaha ja uff[:D] e sikkert farlig da og
e så masse som e farlig no at da e jo farlig å leva! eg gjekk gravid for 6 år sio og å hørte ikkje om halvparten av da som me hørre om no! hehe[:)] [8D]

ORIGINAL: Tønna

Du er for det første ikke utsatt for mer stråling fra PC'n om du har den i fanget enn om du har den på bordet.
Videre er det ikke påvist at stråling fra PC er skadelig for svømmerne til husbonden, varmen derimot kan skade disse om de sitter med PC leeeeeeeeeenge i fanget over laaaaaaaaaaaang tid.
Det er ikke mer stråling fra en laptop enn det er fra en ny bil, med vennlig hilsen dataingeniøren[;)][;)]

Så bra!! Flott med svar fra en innen faget! :) Da vet jeg hva jeg kan svare mammen og svigermoren min! ;)

ORIGINAL: Windy

ORIGINAL: Tønna

Så bra!! Flott med svar fra en innen faget! :) Da vet jeg hva jeg kan svare mammen og svigermoren min! ;)

Back
Topp