Strålende mandag!!

Lil_sol

Forumet er livet
Mailykke <3
Utmarsj 2024
Åh så herlig vær det er idag!! Strålende varm sol! Hadde tenkt til å gjøre husarbeid idag jeg, men i detta været kan det jaggu væra !! :D sitter ute i stedet for, så blir det ned og handle en billig grill og kull så vi kan grille når gubben kommer hjem fra jobb :D
Hva bringer deres mandag :)?

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg prøvde å sitte ute, men det ble for varmt rett og slett.... Så sitter i sofaen og slapper av...
Pannekakerøra står i kjøleskapet, klar til middag, da det var dette gutta ville ha i dag... Så da blir det å hvile litt før jeg henter gutta i bhg. Ellers vske litt klær og bare vente da på noe som helst tegn til fødsel....

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Høres herlig ut:) er delvis sol her, så jeg har sittet ute litt og fått ryddet en del i huset. Men plutselig ble jeg så utrolig trøtt, så nå har jeg sovet noen timer;)

Jeg har kun vert ute i sola idag :D herlig med strålende sol må jeg si :p
Bare å nyte den siste tiden alene hvor vi kan gjøre som vi vil :p

Var hos jm. En fin opplevelse :-) så skal vi nå hente bilstolene til både lillebror og storesøster :-) ellers blir det nok å sitte ute å se på min lille familie leke og kose seg. :-)

God mandag til deg også!!:-) Her har jeg nytt solen, til den forsvant rundt hushjørnet!(morgensol på terrassen) Nå drikkes en kopp kaffe og klesvasken er hengt opp:-)

Takler ikke varmen så bra og det virker det som Datra mi heller ikke gjør så vi er litt mere inne en ute :-) er så kvalm og uvel og. Prøver og drikke masse kalt vann :-)

God mandag! :-)
Her starta jeg med å dra til fotpleier etter at storebror var levert i bhg - det var utrolig deilig!!! :-D
Så har vi vært hos dyrlegen med ene katten vår. Han har dessverre kronisk nyresvikt så nå får vi se om det er noe som helst vi kan gjøre for han.. :-/
Været her er strålende sol fra skyfri himmel og 20 grader, men blir fort veldig varmt for meg. Har ikke sittet så mye ute, men deilig å ha dørene åpne. Nå skal jeg snart avgårde og hente storebror i bhg og så kommer bestemor på besøk så jeg får lagt negler på noen jenter.
I morgen er jeg 37 uker og skal på kontroll hos fastlegen. Da blir det ultralyd...hihi.. Han har akkurat fått det så da skulle jeg få en titt! :-P Ellers er jeg veldig spent på om det skjer noe med denne magen snart... Storebror ble født da jeg var 37 + 2! :-P

Våknet opp skikkelig skuffet i dag, hadde DEN realistiske drømmen om at vannet gikk, så da jeg våknet var det bare "nei nei nei" :p

Hatt en noe lunde grei tilvekstkontroll i dag, symfysemålet hadde ikke vokse noe særlig, men målene på ultralyden var bedre, ligger midt mellom de 3 målingene har hatt, så det er ultralyd målene de går etter :) Litt redusert fosterbevegelse noterer legen etter ultralyden, prøvde å dytte doppleren på bebis uten særlig reaksjon, så vart sendt til CTG som jeg fill beskjed om at var ok.

Fikk beskjed av JM at hodet "knapt er festet", så det var en gøy beskjed å få som tredjegangsfødende i snart uke 37 :D Nå står middagen på ovnen og jeg venter på resten av familien skal komme hjem :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Last edited:
Jeg har bare slappet av i dag. Strikket og sett på en koselig serie jeg fant på Nettflix - Call the midwife :-) Vært litt ute i solen også, og prøver å få meg litt farge :-) Tenkte også å prøve meg på gravid-bassengtrim i dag, ledet av fysioterapeut. Så det blir spennende :-)

Orker ikke å være i solen. Syns det blir alt for varmt. Er glad for at jeg slipper å gå høygravid hele sommeren. Her går denne solige mandag med å sove og ligge på sofaen og strikke...

Har vært litt ute i solen med mannen før han dro på jobb. Ellers har jeg bare lader opp batteriene til jeg skulle hente vesla i barnehagen. Men hun er ute å leker med venner, så det går overraskende bra. Har dessuten porsjonsmiddager til henne i fryseren, så da er middagen hennes også i boks:D

Jeg har akkurat kommet hjem fra jobb og nå blir det grilling! Har hatt skikkelig diaré i dag. Vet ikke hva det kan skyldes. I noen tilfeller kan det være tegn på at fødselen nærmer seg, med det er nok ikke det ettersom jeg fortsatt har over 4 uker igjen til termin....

Strålende vær her idag også :D Skulle så gjerne ha tatt en trilletur, men siden vi fikk besøk av noen venniner som var ivrig etter å hilse på lillemann, så funka ikke det :D Men har jo ingen uteplass i det hele tatt, så dagen har bare blitt tilbragt inne :(

♥Lille prinsen 17/4-14♥

God mandag dere:) Her har det vært travelt i hele dag,vi holder på å bygge ny terrasse så mannen hadde en fridag i dag..Så har vi hatt hjelpere og de må få mat og drikke gjennom dagen så da blir det flyging inn og ut hele dagen..
Har fått litt farge etter og sitte i solen i mellom slagene her..
Nå har jeg dusjet og er helt kake så nå avslapping litt før natten kaller:)

Hatt besøk av vennine og mannen hennes og sønnen på 1 pr, så vi har kosa oss ute i solen og grillet. Nå ligger jeg helt ferdig på sofaen- tar på å være Vertinne gitt! Men hatt en herlig dag

Håper vi får en fin tirsdag også, og for noen en bedre dag enn igår <3 vi får ruge videre, og kommer ikke sola fram idag skal jeg få gjort litt i heimen gitt - så blir det kanskje fødsel snart :D

Back
Topp