Stråle smerter

Girl1990

Glad i forumet
Har siden torsdag hatt smerter fra venstre sete som stråler langs beinet ned til foten. Er utrulig smertefullt :( Spesielt når jeg skal sette meg ned, reise med opp. Brå bevegelser. Gjør ubehag når jeg går. Kjennes ut som jeg er halveis lam på venstre side når jeg går. Noen andre så har det slik? Får nesten ikke sove da det gjør vond å snu seg i senga. Ringer til legen i morgen.

Kan nesten høres ut som du har fått en nerve i klem, hadde samme opplegg sist gang. Ring legen så kan han ta en vurdering :) Masse god bedring!

Hadde slik en dag etter mye gåing men her kommer det sammen med sterke bekkensmerter. Funnet ut at jeg må holde meg i ro og ikke stresse, gjør brå bevegelser, osv..

Ring legen imorgen du. Det er ikke godt når det står på.

Ja må nesten det. Er værre når jeg har sittet lenge i ro :( kan ikke gå slik pluss at jeg klarer ikke gå på jobb. Jobber på sykwhjem så det er det mye aktivitet. Kjenner jeg også får kramper samme legg/hofte så til legen skal jeg ringe. Håper jeg fåt time samme dag eller på tirsdag. har virkelig ikke lyst å bli sykemeldt da jeg elsker jobben min og de kommer til å slite med nok folk i jula :)

Jeg hadde det slik i hele første svangerskap. Var værst etter en lang da på jobb, med mye gåing å ståing. Og har kommet så smått til bake nå med nr 2. Men skal vist hjelpe å gå til kiropraktor om ikke legen har noe som hjelper :)

Har gått slik siden torsdag. Føler meg lam på halve baken. Ringte legekontoret men måtte ringe tilbake i morgen kl 08 for å få øyeblikkelig hjelp time. Så få gjøre det. Må også ringe jobb og si at jeg er syk i morgen :( kan vel umulig være så vanlig og voksesmerter? Bare venstre side.

Back
Topp