Stort suttebehov - vil ikke ha smokk..

LykkeligeEirinn

Flørter med forumet
Tuppa mi på 7 uker har et enormt stort suttebehov, og sutter nå på hender, tunga si, leppa si, og i grunnen det hun får inn i munnen, men smokk vil hun ikke ha.. Har prøvd et par forskjellige typer silikon smokker.. noen som har noen tips??
Har hørt at noen må vennes til smokk, men hvordan går jeg frem? hun vil så absolutt ikke ha de greiene i munnen og dytter de bare ut med tunga så fort jeg får de innenfor leppene hennes..

Det tok litt tid før vesla her også tok smukk skikkelig, men etter en del prøving tok hun den. Det er ikke umulig at du må prøve noen sorter før du finner en hun kan like. Vesla her skulle ha de blanke ( er vell de som er brune som er silikon ) og bare NUK sine smukker. Ingen ting annet passet henne. Men første tiden var det mye utstpytting og inn - putting, men til slutt fann hun en god teknikk :)

hvor lang tid tok det før hun tok smokk etter mye prøving? hvor lenge forsøkte du av gangen?
Lille tuppa mi dytter den bare ut med tunga når jeg prøver å gi, hun tar ikke tak i den en gang. Prøver noen minutter hver gang, men vil ikke at det skal bli til at smokk er en fæl ting hvis jeg prøver for lenge heller liksom..  Men merker ho gjerne skulle tatt den snart :p hehe

Back
Topp