Stort blått merke på låret? Noen?

Perlesnora

Elsker forumet
Stort blått merke har jeg fått på ene låret,baksiden.
Trodde først det var et blåmerke,men nå er det blitt større og mørkere. Hva kan det være? Ser fælt ut[:'(]

Et blåmerke som har modnet seg og dermed blir større mørkere, for så å gå over i brunt til slutt før det igjen blir mindre/svakere?

Har du vondt? Kan være pga en strekk i muskelen... Hvis det ikke går bort, eller evt blir vondere ville jeg ha tatt en tur til legen..mener å huske at jeg har lest at man kan bli blå av blodpropp..

Sorciere_ da..... [>:]
Huff[:D]

Kan være en blodutredelse.. sama som blåmerke nesten bare man ikke har slått seg.. altså et eller flere blodkar som har sprukke.. de kan bli større å mørkere til de forsvinner.. å er ikke farlig..

Kommet helt plutselig?
Tror jeg leste en plass at blåmerker som dukker opp uforklarlig på kroppen kan være tegn på en infeksjon ikroppen.

Mhmmm,kreft ja...ja,ja,går sikkert ann det også. Tror ikke helt jeg tørr gå til lege å si jeg tror jeg har kreft og viser fram låret mitt[:D]

Er litt øm,men hadde ikke merka det om jeg ikke hadde sett det. Huff,ser grimt ut! Skal til legen med noe annet neste uke, men han har allerede kommentert at jeg er en "følsom dame",så vet ikke helt om jeg tørr spørre[&:][:D]

ORIGINAL: BubbaMedJenta

Kommet helt plutselig?
Tror jeg leste en plass at blåmerker som dukker opp uforklarlig på kroppen kan være tegn på en infeksjon ikroppen.

Herregud[8|][:-]
Hmmm... Kommet helt plutselig,har ikke slått meg der-burde jeg værtfall husket!

ORIGINAL: sorciere_

eller kreft!

Det kan være aidskreft, eller pestkolera.

ORIGINAL: Mamamora

ORIGINAL: BubbaMedJenta

Kommet helt plutselig?

Herregud[8|][:-]
Hmmm... Kommet helt plutselig,har ikke slått meg der-burde jeg værtfall husket!

Ett ord, tre stavelser: Søvnskade.

Back
Topp