Storstreik

Actrine

Forumet er livet
Er du en av de som kan bli rammet av storstreik i morgen???

Ikke som jeg vet iallefall... tror ikke barnehagen her blir tatt ut...har iallefall ikke hørt noe[&:]

Nope.
Birkenes er ikke tatt ut i denne omgang [;)]

Så en tråd tidligere med de som er tatt ut, og der var ikke Møre og ROmsdal omtalt i det hele tatt, men jeg er usikker... noen som vet hvor man finner en skikkelig oversikt?

Jepp, her stenger skolen til jentene om det blir streik.......

takk - da er det ingenting i Møre og Romsdal som rammes... men det står allerede streikevakter på kjøpesenteret, om det er transportstreiken eller renholdsstreiken vet jeg ikke

Da jeg hentet Mina igår, så fikk jeg vite at kanskje de som vasker bhg hennes går ut i streik. De er så elendige til å vaske bhg og de har klagd gang på gang, men ingen nytter??!!

Renholder i barnehagen kan bli tatt ut i streik og da må de stenge. Selv er jeg jo også i unio og må kanskje aksjonere....(men prester tas veldig sjelden ut i streik)

ORIGINAL: oslojente1980

Da jeg hentet Mina igår, så fikk jeg vite at kanskje de som vasker bhg hennes går ut i streik. De er så elendige til å vaske bhg og de har klagd gang på gang, men ingen nytter??!!

Vet ikke med renhold.. men tenkte på medlemmer i utdanningsforbundet.. Og ellers medlemmer av UNIO.

ORIGINAL: Actrine

ORIGINAL: oslojente1980

Vet ikke med renhold.. men tenkte på medlemmer i utdanningsforbundet.. Og ellers medlemmer av UNIO.

Da var dem tatt ut i streik ja.. Får ta en prat med personale i bhg når jeg henter Mina etterpå

VI påvirkes ikke av streik i første omgang. Lærer i Oslo streiker dersom oslo kommune ikke kommer med et godt tilbud(de megler på over-overtid nå), men våre skoler er ikke med i første streikeuttak. Så da er det bare å håpe det blir en avtale før det kommer så langt...

Back
Topp