Storms navnefest

På søndag møtte vi opp i Olavshallen halv ti. Seremonien skulle starte kl 10.
Storm sov til vi skulle inn, og var relativt uberørt av det hele. Seremonien var veldig fin. Den startet med bilde av barna, mens pianisten spilte. Storms bilde kom først. Og mammaen begynte å grine. Deretter var det en tale til barna og foreldrene, litt musikalske innslag, og så utdeling av navnetavlene. Vi hadde fått beskjed om at vi skulle opp sist, så jeg satt og ammet for å få ham til å sitte i ro. Måtte pakke inn alt i en fart da de plutselig ropte opp oss først. :rolleyes:

Storm flirte stort til damen som kom med diplomet og rosen til oss, og sjarmerte hele salen. <3
Litt mer musikk, og utmasj for barna og foreldrene. Det var bare 4 barn, så det var fin lengde på seremonien.

Så bar det til lokalet, der et søskenbarn av sambo hadde sørget for at maten var klar.

Gavebordet. :)
04.jpg

Kakebordet!
05.jpg
06.jpg
07.jpg
 
Vi (jeg) hadde ikke klart dette uten all hjelpen pappa og stemor stilte opp med. Spesielt med oppryddingen.
Neste gang skal jeg betale noen for å være på kjøkkenet hele veien, ikke bare til vi kommer. Men ellers var det veldig mange som flere ganger spurte om de skulle hjelpe til med noe, så jeg fikk delegert det meste mens jeg hadde baby i armene. Storm gikk også nok på rundgang til at jeg fikk gjort min del av jobben. :)

Tror vi sluknet i 21-tiden, da var vi helt tomme for energi. Fin dag, men greit at det er et par år til neste gang. ;)
 
Godt dagen ble fin :) vi har navnefest om en uke og kjenner jeg stresser litt nå med å komme i mål med det hele!! :p kjekt å lese om veien til og selve navnefesten for din lille gutt :)
 
Godt dagen ble fin :) vi har navnefest om en uke og kjenner jeg stresser litt nå med å komme i mål med det hele!! :p kjekt å lese om veien til og selve navnefesten for din lille gutt :)
Kjenner jeg er glad jeg begynte like etter at Storm var født. Det var nok å gjøre dagene før helgen allikevel, men da hadde jeg i det minste alt jeg kunne ha klart, klart. Lykke til med dagen deres. <3
 
Back
Topp