Stormberg turtøy?

Snowy

Glad i forumet
Var det noen her som hadde kjøpt noe fra mammakolleksjonen? Hvordan var de størrelsesmessig? Finnes plaggene i noen butikk eller kun på nettet? Er så usikker på hvilken str jeg skal bestille...

Har ikke kjøpt selv. Mener stormberg har gratis retur....altså at du får med returlapp :)

Var det noen her som hadde kjøpt noe fra mammakolleksjonen? Hvordan var de størrelsesmessig? Finnes plaggene i noen butikk eller kun på nettet? Er så usikker på hvilken str jeg skal bestille...
På Liertoppen kjøpesenter så har de Stormberg butikk, men hadde bare fått inn fleecetøyet. Så fikk ikke prøvd overtrekksbuksa. Prøvde heller ikke fleecetøyet for det har jeg ikke behov for. Jeg kommer nok til å bestille en str større enn jeg vanligvis er, men det er fordi jeg har lagt på meg ganske jevnt over hele meg og flere plagg er trange i min normale str.

Var ikke store utvalget i nettbutikken i alle fall.. Har ikke sjekka på butikken på senteret her.
Jeg kjører mye slalom og går en del på ski. Har ei god bergansbukse med seler som jeg bruker, men får ikke igjen glidelåsen. Merker at dunjakken begynner å bli i trangeste laget også. Mulig jeg må ha noe mer "gravidvennlig" etter hvert. Skal på skiferie i mars også kommer jo vinterferien og påsken. Hadde håpet på litt bedre utvalg på nett :)

Back
Topp