stormage

Jon Blund

Elsker forumet
Kos går det med deg?

Kosen gjør du det med klinkekulene om morgenen og kvelden, nå når du har en liten i huset?

Her ser det ut som mini må hver med te haugesund når eg skal opp. Men pappen får ta seg av han når de hente ut egga. Så får me gå på amanda etterpå og kosa oss.[:)]

hei hei, jo går greit. Mye springing på do siden eg e ein del kvalm...[:'(] i tillegg veldig oppblåst så det e så vidt eg får på meg buksene mine..[:o]

Ellers så har eg ganske vondt i ryggen og ribbene og rumpa etter eg datt i trappå me vesla mi....[&o]flaks at det gikk bra og eg ikje mista hu.....har den sinnsyke blåveisen på stumpen min[:o]

litt mye syting her...sorry.

jo det går veldig bra å ta progestanen. Tar de om morgenen så legger jeg med ned. Enten tar eg henne me i senga vår før det eller så tar pappen henne. På kveldene så tar eg bare rett før legge meg.
kossen går det me deg da?

glemte å sei at eg ikje hadde klart å gå på amanda etter egguttak. Fikk ekstra morfin pga veldig sterke smerter og lå hima og spydde hele dagen...[:'(]

Masse lykke t! ka ti ska dåkke  på uttak?

Godt det går bedre med deg. Har tenkt på siden eg så at du datt i trappå

Dumt at du har fått bivirkninger som kvalme då[&:] Det kan eg alt om 9 måneder her med einar[:'(]

Var temmeligt rusa sist eg og etter eggutak, men amanda skulle eg på. Så mannen i huse her bare lo av meg der eg gikk[:)] og syns alt var så morsomt. Hadde dobbel dose med morfin da de måtte ta noe de kaldte for flush.( førte hver eggpose inn i meg igjen, for å se om de fant flere egg, hadde kun 1 til å begynne med.Så fant de to på den måtten og.) Men eg e sta sies det. Så etter 5 min krangel med sykepleier fikk eg gå fra sykehuset. Nekta å legge meg ned[8D]

Så amanda skal eg på denne gang og. Men ikke når eg sette inn. Da e det rett hjem og strekke ut så egga feste seg.

Her e me på sprayen enda, men 3 desember e det stikking to ganger te dagen. må ta blodfortynnene kleexsane sprøyter og. Men det har me god trening på etter sist runde. Måtte ta de te eg var 3 måneder på vei då og.

utak mandag eller tirsdag uke 51[:)]

så spennende da!! håper det går fint me deg denne gangen og at du får noen fine egg. Hjalp iallefall ikje å få mange egg da de klarte kun å lage 1 hos meg....

Back
Topp