stormage

[miss]

Forumet er livet
Veldig spent på korleis uttaket ditt har gått, såg på Oversikt over statuser at du skulle ha uttak i dag!?

Håper det har gått bra med deg i vertfall, og at de fekk ut masse flotte egg![:)]

Håpa alt har gått bra[:)][:)][:)]

ORIGINAL: vestlandsjento

Håpa alt har gått bra[:)][:)][:)]

SIGNERER DENNE[:)][:)][:)]

Hei alle sammen!!
Uttak var igår ja (tirsdag). Det var helt sinnsykt vondt selv om jeg fikk ekstra morfin....men det er jo selvfølgelig verdt det. Ble veldig dårlig etterpå og kastet opp hele dagen igår......[:'(]
MEN jeg fikk ut 10 egg og da jeg ringte idag var 8 blitt befruktet
Veldig spente på hvor mange som overleve til imorgen....gleder meg masse.

Åå, gratulera med 8 befrukta! Blir 7 på frys då, mest sannsynlig[:D][:D] Det er jo kjempebra!
Tenk, i morgon blir du ruuuuugar![;)]

ja gleder meg! tiden har gått så fort nå i forhold til forrige gang....blir veldig spennendes imorgen. Du har startet med sprayen? er det din første gang?

Så flott at du fekk 8 befrukta egg[:D][:D][:D]

LIgger ann til ein del snøbabyar og då[:)]

Så gøyt med så mange befruktede egg[:)][:)][:)] håper de overlever til i morgen alle i hopa[:)][:)]
så blir det masse snøbabyer[:)][:)]

ORIGINAL: stormage

ja gleder meg! tiden har gått så fort nå i forhold til forrige gang....blir veldig spennendes imorgen. Du har startet med sprayen? er det din første gang?

Skal begynne med sprøyter i kveld, så blir det kontroll neste torsdag, og forhåpentligvis uttak første veka i desember[;)]

Det var da et supert resultat[:)]
Lykke til med innsettingen imorgen[:D]

ORIGINAL: Cizza03

Så gøyt med så mange befruktede egg[:)][:)][:)] håper de overlever til i morgen alle i hopa[:)][:)]
så blir det masse snøbabyer[:)][:)]

ORIGINAL: Hope

Det var da et supert resultat[:)]
Lykke til med innsettingen imorgen[:D]

Back
Topp