Storleik på klede

Småsnakk

Forelsket i forumet
*Aprilbaby 2018*
JuniJubel2021
Her har vi vore veldig treige med å finne fram nye og større klede - har brukt masse klede i 56 og 62 osv fordi «dei passar jo». Fekk ein openbaring då eg prøvde 68 no; så mykje lettare å ta på og penere på! Stakkars guten som har måtte gå i små klede. Så tips! Sjølv om noko passar, kan neste storleik passe betre[emoji13] det visste nok alle unntatt vi [emoji23]
 
Her har vi vore veldig treige med å finne fram nye og større klede - har brukt masse klede i 56 og 62 osv fordi «dei passar jo». Fekk ein openbaring då eg prøvde 68 no; så mykje lettare å ta på og penere på! Stakkars guten som har måtte gå i små klede. Så tips! Sjølv om noko passar, kan neste storleik passe betre[emoji13] det visste nok alle unntatt vi [emoji23]

Hehe har akkurat oppdaget det samme. :D
 
Vi hoppet omtrent over str 62, eneste var litt klær vi hadde fått som ble brukt i sommer. Da 56-klærne var for små var det jo nesten klart for at 68 skulle inn i skapet, så gikk for det istedenfor.. :oops:
 
Har funnet ut at hvis klærne er for små virker bleien alltid full selv om den gjerne er helt tørr [emoji28] vi er egentlig helt i slutten av å kunne bruke 62, men tror vi skal begynne å kjøpe inn i 74 i stedet for 68 da klærne knapt vil bli brukt når han vokser så fort [emoji85]
 
Jeg hadde samme opplevelse med første, han hoppet omtrent over 62. Med jenta vår har vi byttet oftere og 62 var i bruk lengre. Nå har vi nylig ryddet det bort og begynt å bruke 68. [emoji4]
 
Så morsomt at vi er flere som hadde den opplevelsen å "hoppe over en størrrelse". Vi brukte 62 leeenge, og da vi skulle begynne på 68 var klærne bare såvidt passe. Har funnet frem 74 nå.
 
Back
Topp