STORKJØP i Manchester

kariness

Elsker forumet
For dere som er interessert i kjøpene mine i Manchester tenkte jeg å bare lage en liten tråd ^^ Liten... haha. Jeg tok kanskje litt av og gutten min kommer til å ha mer klær enn han klarer å gulpe-på, men det er min første og jeg føler jeg kan :P

Til Nyfødt:
2 sett med sparkebukse og lue. (Den ene har også med matchende smekke)
2 joggebukser
3 t-skjortebodyer
3 pysjamaser
4 tynne langermete gensere

Fra 0-3 måneder:
6 langarma bodyer
7 t-skjorte bodyer
6 bukser
3 sleeveless bodyer
1 t-skjorte
3 gensere

Fra 3-9 måneder:
10 T-skjorte bodyer
3 pysjer
1 fleecedress
1 olabukse
1 sett joggedress
Ekstra:
1 bamse
1 koseklut med bamse
7 smekker
3 strømpebukser
ALT FOR MANGE SOKKER

PrimarkKJøp.jpg

Dere skjønner, Primark er verdens billigste butikk og da blir det bare sånn...

Sååå koselig og ha fått så mye fint i hus da ! :) Du har jo under 100 dager igjenn og, heldigrisen! ;)

Sååå koselig og ha fått så mye fint i hus da ! :) Du har jo under 100 dager igjenn og, heldigrisen! ;)
Haha ja. Det er viktig å være forberedet vet du :D Det er så kort igjen at jeg tror nesten jeg får panikk når jeg tenker på det :O

Haha ja. Det er viktig å være forberedet vet du :D Det er så kort igjen at jeg tror nesten jeg får panikk når jeg tenker på det :O

Ja det skjønner jeg godt. Jeg logga på BV her om dagen og dem kunne stolt skrive at det var 16+2 uker igjen til min termin. Nesten så jeg lukka datan :p
Forresten, det er lov og kjøpe masse til første. Jeg har maaaasse klær etter første som jeg har brukt en gang og sånn.
Og nå er hun 2,5 år, og har fortsatt alt for mye klær. Haha.

Ja det skjønner jeg godt. Jeg logga på BV her om dagen og dem kunne stolt skrive at det var 16+2 uker igjen til min termin. Nesten så jeg lukka datan :p
Forresten, det er lov og kjøpe masse til første. Jeg har maaaasse klær etter første som jeg har brukt en gang og sånn.
Haha. Det er godt å høre at det er fler :D

Oj så mye fint;) skulle ønske det varme g som hadde vært på shopping i England! :)

Å, så gøy! Og så masse fint du har kjøpt. SELVSAGT skal du ta av når det er første barnet ;)
Primark er en farlig gøy butikk! Det er så mye gøy babytøy i England!

Så mykje fint du hadde kjøpt! Heldige gutten din:D

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

Så masse fint:-)
Har du lyst har du lov,kommer ikke til å mangle noe den lille krabaten din:-)
Forstår deg godt jeg:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Samma her.. Mangla ikke klær for å si det sånn ;)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Haha. Mamma sa "det er jo ingenting å kjøpe i gaver til gutten din" :P haha.
men jeg har tenkt til å skrive en detaljert liste over alt jeg ikke har. Jeg har ikke ull-bodyer f.eks! :O

Hehhehe du er så kul! Liker shoppingen din! =D

Haha. Mamma sa "det er jo ingenting å kjøpe i gaver til gutten din" :P haha.
men jeg har tenkt til å skrive en detaljert liste over alt jeg ikke har. Jeg har ikke ull-bodyer f.eks! :O
Føler det var og er mamma sin kommentar uansett hva jeg kjøper :p

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Det var jo ikke mye da ;)

Såå mye fint :D Primark er jo nesten gratis,så der er det enkelt å ta i litt når man først begynner :D

Back
Topp