Storken

Mammalis

Betatt av forumet
Noen som skal/ønske å føde på Storken her?(ca som ABC) Jeg håpe inderlig jeg får det. Hadde en drømmefødsel sist der.Måtte føde på føden sist pga igangsetting på obervasjonspost.. Ønsker en naturlig fødsel hvis fødslene blir like fine som de pleie ;)

Tror ikke jeg tør... Var på føden sist pga epidural.

Sent from my GT-N7000 using BV Forum

Jeg ønsker å føde på storken, og i følge jordmoren min så burde ikke det være noe problem å få "lov" til for min del!:) men nå har jeg tre uker igjen da, så kan jo hende at det skjer ting som tilsier at jeg ikke får lov! Men håper at det er der jeg havner til slutt!:)

Jeg skal føde på storken. Har født de to andre gangene der og likte meg veldig godt der.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Håper bs holder seg stabilt og at det erplass. Januar er en travel tid på kk

Sent from my GT-S5830 using BV Forum

Hva er kriteriene for å føde på storken. Jeg har veldig lyst til det, men prematur fødsel, og igangsatt fødsel med mild sv.skapsforg har forhindret det. Nå r det seteleie, så det går vel ikke denne gang heller. Men om hun snur seg, så er jo alt annet perfekt nå. Men vet ikke om det finnes noen mødre kriterier...

Noen som vet?

Håper bs holder seg stabilt og at det erplass. Januar er en travel tid på kk

Hvordan vet du det?
Kjenner frykten kommer sigende for at de ikke har tid til meg...:confused:

Sent from my GT-N7000 using BV Forum

Hva vet? Er litt trøtt.hehe.. Angående det første, så måler jeg blodsukkeret mitt regelmessig, angående det andre, så jobber jm mi på kk helgene og hun sa det var veldig travelt i januar..

Hva vet? Er litt trøtt.hehe.. Angående det første, så måler jeg blodsukkeret mitt regelmessig, angående det andre, så jobber jm mi på kk helgene og hun sa det var veldig travelt i januar..

ok, sist jeg var inne var det bare jeg :-) Når guttungen var født og jeg hadde vært der noen timer begynte det å komme inn flere fødende. Så jordmor hadde jo all verdens tid til meg :-)

Så bra. Håper det blir slik..er vel mest kaos på føden..jeg fødte storken november 09. Jm var med meg hele tida. April i føden 07 løp de frem og tilbake.. Men april e hektisk

Jeg fødte april for noen år siden der. Ikke travelt da. Da hadde de så lite at jeg var så heldig at jeg fikk 2-3 jordmødre som pleiet meg. Hehe. Endte til og med opp med at hun ene ikke ville gå før jeg hadde født. Så hun ble igjen etter vaktskiftet.

hehe såpass.. 2-3 jordmødre. Høres fantasktik ut, veldig opp og ned fra dag til dag.. krysser fingrer for at vi alle får det rolig og fint.. og hyggelige jormdødre.. Er spent på alt mulig.. Gleder meg mer enn jeg gruer meg..

ikke vet jeg hva en "jormdødre" er, men høres skummelt ut... kan ikke skylde skrivefeilene på at jeg skriver på mobilen min nå..

om kriteriene så står det artikkel om ABC her inne på babyverden, er vel mye det samme på storken. At man ikke har en kronisk sykdom, at svangerskapet er normalt, at fødselen starter naturlig med rier uten hjelp fra medikamenter, at barnet ligger med hodet ned, at det er passelig med fostervann, at barnet ikke er for stort, fint hjertelyd osv Det med sv.diabetes har jeg hørt forskjellige ting om. Min jm sa først at jeg ikke kunne føde på storken fordi jeg hadde sv.diabetes, men jm på sykehuset jeg hadde samtale med sa at så lenge det bare var kostholdsregulerert og at jeg ikke trengte insulin, så var jeg velkommen til storken... så... jeg har fine verdier, er liten, jeg er under gj.snitt på magemål.

Jeg gleder meg masse jeg og :) ja veldig greit med så mange jordmødre ble jo tatt så godt vare på. Men på slutten var det nok litt fordi jeg fødte i badekaret og. Og da var det en student som ville være med på det også. Håper jeg får føde i vann denne gangen og

Back
Topp