Storken KK

Mokkenikke

Elsker forumet
Viste dere som skal føde i Bergen at føde avd. på Storken skal legges ned i helgene fra 1.1.16?
Fikk vite det av jordmor.

Det var jo et flott tiltakt etter alt som nettopp har vært i media.....! Blir galen på disse politikerne!

Ah! Så Storken er det samme som ABC-klinikken, bare at det ligger i Bergen?
Hvorfor skal det legges ned :( ?

Æsj, seriøst? Fødde på Storken sist og synest det var fantastisk. Skal det vere sånn for alltid eller berre ein periode?

Men berre i helgene? Får sørge for å føde ein kvardag då, dei er det heldigvis flest av...

Æsj, seriøst? Fødde på Storken sist og synest det var fantastisk. Skal det vere sånn for alltid eller berre ein periode?

Men berre i helgene? Får sørge for å føde ein kvardag då, dei er det heldigvis flest av...

Ja kun i helgene. Vet ikke om de skal ha en prøve peridoe på det eller hva. Har ikke lest om det andre steder annet enn at jordmor som jobber/jobbet der fortalte det til meg.
Ja vi må vist knipe igjen :P

Jeg har født på føden begge gangene da jeg ikke får lov til å føde på storken pga astma og allergi i tilfelle jeg trenger noe hjelp under fødsel. Men har hatt fine opplevelser begge gangene og klart meg fint uten smertelindring:)

Æsj! For noe tull! Jeg har født på storken de siste to gangene jeg og.. Er så mye bedre og mindre sykehus-aktig der enn på føden! Nei, det var kjipt altså!!

Back
Topp