Storken, Bergen!?

Mirari

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Hei! :)

Noen her som har født på Storken i Bergen og har lyst til å fortelle litt om hvordan det var?
Følte du deg godt ivaretatt? Må man ha med alle klær til baby, eller har de der? Hvordan er det med bleier? Bind? Hvordan er toalettpapiret? Hårføner?

Hehe... Egentlig alt mulig! :D

Og om det er noe jeg ikke har spurt om som jeg burde vite?:)

Fødte på et annet sykehus sist.

Trenger ikke å ha med noe til babyen. Likte meg egentlig bedre på føden enn storken, men var en bedre seng å føde i.

Har født både på føden og på storken. 2 helt forskjellige fødsler. Var veldig fornøyd på storken :) Syns jeg fikk god oppfølging både under fødsel og i barseltida :) Der har de klær t babyen, men jeg hadde m litt selv også. Og bleier, bind, engangstruser har de også :) Hårføner tror jeg du må ha m selv. Masse lykke til! :)

Begynte på Storken første gang, men vart flytta over på føden ved 8 cm pga komplikasjoner.
Eg var ikkje fornøyd, men har fått vite i etterkant, av ei venninne som jobbar der, at eg var maks uheldig med jordmor;)
Ellers er det jo deilig å ha tilgang til badekar, og koselig at heile familien kan vera samla etterpå:)
Toalettpapiret syns eg var hardt, brukte vannflaske og spylte mens eg tissa, tørka med føner, funka bra det til tross for mange sting:)
Ville tatt med kle til baby sjølv. Truser, bind og bleier har dei der:)
Masse lykke til:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg fødte på storken, og har ingen ting å utsette!
Fantastisk koselig jordmor som holdt ut med intens skriking fra meg:P

Jeg syns toalettpapiret var i hardeste laget etter sying altså, så jeg ville helt klart tatt med eget.
De har klær til bebis, men jeg hadde med. Han hadde uansett sykehusbody på seg første døgnet og det fungerte helt fint altså;)

Bleiene og bindene der fungerte helt fint for meg:)

Lykke til:)

Tusen takk for gode svar! :)

Dytter litt på tråden min jeg for å se om det er noen flere som vil svare :)

Fødte på føden på KK.. Veldig fornøyd med selve fødselen, mindre fornøyd med barseloppholdet.. Var travelt når jeg var der.. Uten om det som er nevnt over ville jeg tatt med tørreengangskluter til baby (fra apoteket), de som de har på KK er stiv og hard..

Eg har berre føda på føden, men ville berre sei at de jordmødrene kan du være både heldige og uheldige med :p med nr 1. Heilt grusom jordmor. Den eine var verre enn den andre etter vaktskiftene. Med nr2. Heilt fantastiske. :) så ken du treffe på tror eg e veldig tilfeldig :) kan være både heldig og uheldig :) barseloppholdet var forresten totalt forskjellig fra første og andre mann. Med nr. 1 så fekk eg ikkje dusje etter fødselen. Fikk beskjed om å bare sette ungen i fra meg utforbi vaktrommet så sku de sjå til han når de for forbi. Med nr2. Gikk de med han på armen og passa godt på han så eg fikk dusja. Så to totalt forskjellige fødselsopplevelsa på ein og samme avdeling :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp