Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Noen som har barn som har hatt "storkbitt" eller som har fått "storkbitt" som dukket opp etter fødselen? Hvor gammelt er barnet i dag, og er det der fremdeles? Hvordan har det evt. utviklet seg?
Datteren min har ett mellom øyenbrynene, ett på høyre øyelokk og ett i nakken.
Hun er 9 mnd nå, og det på øyelokket og melom øyenbrynene har lysnet VELDIG, og kan nesten ikke sees lenger, mens det i nakken har lysnet endel, men er fremdeles ganske tydelig rødt :)
Takk for svar dere! :)) Jenta mi fikk plutselig et lite hjerte i panna noen uker etter fødselen...legen sa dette var et "storkbitt" Bare lurte på om dette har kommet for å bli, og om det blir større osv.
Takk for svar dere! :)) Jenta mi fikk plutselig et lite hjerte i panna noen uker etter fødselen...legen sa dette var et "storkbitt" Bare lurte på om dette har kommet for å bli, og om det blir større osv.
Jenta vår har ett i nakken. Litt usikker på om hun hadde det da hun ble født, (tror ikke det).
De sa at det ville forsvinne innen ett år ca, men nå er hun snart 2år og har det fortsatt.
Det er litt lysere nå da.
Hadde jeg også da jeg ble født, under det ene brystet.
Forsvant da jeg var 4-5år.
Min eldste har ett i pannen ,omtrent mitt i mellom øyenbrynene. Det synes ikke lenger - bortsett fra når han har feber! Da lyser det en rød/lilla flekk i pannen hans. Utrolig praktisk! Barn med innebygget sladrer om feber burde være påbudt ,så slipper man å lure liksom..
Han er forresten 18 år nå ,og selve flekken (litt mindre enn en 10 øring) ble usynlig da han var i 5-6 års alderen.
Her mener jeg han hadde "storkebittet" fra fødselen av... i nakken.. nå er han 8,5 mnd og har det fortsatt.. men det er mindre og ikke så tydelig lenger......